Megbízható dízelautó, a lentiekre?
Üdv
Azt hittem tudom tankolni a benzines kocsimat,most hogy munkából kifolyólag évente 10 helyett közel 30 ezret vezetek,de annyira nem könnyű a városi közel 10.
Nem családi autót keresek,hanem közel átlag kompakt,ún. sportosabb,megjelenésben jobb autót.
Mert nem a szállítani való sok,hanem a km.
Jelenleg is egy seat toledo 1.8-at vezetek,ami öregurasan is 10-10,5-et benyakal.
Valami hasonló stílusú,világú autót keresnék.
Nem feltétlen sedan,nem kivitel,hanem kinézetben,a sportosabb,vagy jobb megjelenésű autó ami érdekel.
Úgy 1.5-1.8 millióba gondolkozok,bár valszeg a 2 millió is benne van,ha valami olyat találnék ami amúgy sem létezik (állapotra) és mondjuk egy 2003-2004-től.Igazából kb egy 6-7 literre gondolok,persze oké,létezik 70-75 lóerős 5 literes dízel is ebben a kategóriában ,de egy min. 90 lóerő környékét tartanék.Valszeg a fogyasztási különbözetet tenném félre,vagy legalább egy részét.
A ford fiesta ami tetszett,de azt mondták,hogy ford és dízel kerüljem,mert valszeg belerúgnék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
fiesta/focus 1.6 tdci 90le ha kevés város akkor a 110le is szóba jöhet de itt már DPF itt arra kell figyelni hogy cDPF-es egyen ugye ezekkel a motorokkal peugeot és mazda.
A FIATok is szarok megbízhatatlanok. Csak sokaknak akkor esik le az álluk mikor kiedúl hogy az opel-jükben fiat dízel van és swift-ben fiat az motor.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ford 90 lovas TDCI-je tényleg nagyon jó, és extrém takarékos.
De mondjuk mit szólnál egy 1.9-es Toledóhoz? Az araszolós dugóban is megáll 7 liternél.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1 generációs 406 Hdi-t hajtok közel egy éve.
Városon kívül nagypapás sílusban 5l alatt elmegy,téli sok várossal sem megy 7l fölé.A 250nm nyomaték pedig mindig ott van ha kell..:-) Közel egy éve hajtom a gépet,a dieselségéből adódó ráköltés 4db új izzítógyertya volt.Slussz.Az említett összeg feléből pedig már közel szalonállapotút kapsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
1 év tapasztalat az semmi.
én újonnan vettem egy tdci focust most 5 éves. majd 10 évesen megmondom jó autó-e.
eddig semmi pluszt nem költöttem rá
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Renaultnak 2008 tökéletesedtek a diesel motorjai. Mindegy 1.5 vagy 2.0 dci, mindegyik kimegy a vilagból is. A 2.0 dcit trafikokba is szerelték, eléggé túl van méretezve :)
Megane 3 vagy laguna 3 amit javasolnék.
Vagy ott clio is, de az elég apró a toledóhoz képest ,és csak 1.5 dcivel szereltek. Ezeknél már nem kell félni a hajtókar csapágy hibától. A befecskendező rendszerük tartós. A start stop rendszert javasolnán szervizben kikapcsoltatni, akkor a turbó sem döglik meg az átlagosnál korábban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"1 év tapasztalat az semmi. "
Új autónál valóban.Itt egy 17 éves (óra szerint)340e km-es autóról beszéltem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!