VW Phaeton fenntartási költségei?
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok. Phaetonokat nézegetem 200-220e km-el 3.0V6 a keret 3millió. Fenntartási költsége érdekelne h kb mennyivel számoljak és h ennyi km-t futott phaetonnak vannak e valami típushibái, mert milliókat nem szeretnék még a vásárlás után rákölteni.
Évi 1.5 millióval számolj ha biztosra akarsz menni.
Ja és igencsak lomha lesz.
Nem értem mire jó ez az önszivatás,hogy egy vezérlés cseréhez ki kelljen venni a motort,meg százezreket otthagyni már akkor amikor köszönsz a szervízben.
Ott az A8,ami jól sikerült,van belőle dögivel,és mivel alu,ezért sokkal könnyebb,így fürgébb és kevesebbet eszik azonos motorral.
A Phateon meg ugyis egy Passat marad az átlagpolgárnak.
Ez dízel, ugye?
A 3.0 TDI igencsak jó motor, de mondjuk sok pénzt is fel tud emészteni. Ha egyszer rendberakod szükség esetén, akkor utána évekig jó lesz (befecskendezők, turbó, vezérlés, cirka 800 ezer- 1 millió forint, de ezeket soha nem kell egyszerre cserélni).
A Phaeton maga alapjából nagyon jó autó, igazából egy acél Audi A8-as. Nagyon odatették magukat a VW-nél akkor, de az okos emberek lenézik, mert hát csak egy Fóókszváágeeenn, és akkor sz*r. Nem is baj, legalább olcsón lehet Phaetont venni.
A "becsületes"neppert pedig kár is olvasni, csak a Honda Jazz-hez ért, a többi autó mind sz*r szerinte. Nagy autó szakértőnek meg rajongónak teszi magát, de egy sz*r Fábiával jár ki többezer km-es utakra. A múltkor halálra ócsárolta a Phaetont a fent linkelt cikkben, aztán az égéstérben kiderült, hogy halvány gőze sincs, hogy milyen motorok vannak a Phaetonban. De azért lehúzta, hogy sz*r az összes, a magas szakértelemmel rendelkező Winklerrel együtt.
"Nagy autó szakértőnek meg rajongónak teszi magát, de egy sz*r Fábiával jár ki többezer km-es utakra."
Ami egy 1.9 PDTDI, ami szintén Volkswagen...
Phaetont még a VW rajongók is leszólják olyan jóra sikerült! Más már előttem írta, akkor A8. Viszont én gyűlölöm az egész audi-vw semmire se alkalmas hulladékait! Ha mindenképp német és nagy akkor kintről hozz be egy valóban full extrás e38 vagy e39 -t(nagymotorost akár v12, pezsgős hűtő vagy fax, memoriás kormányoszlop és ülések, állófűtés, sperr, hidraulikás csomiajtó, elektromos naprolók, EDC -s felfüggesztés, stb.).
Hogyha mindenképp szívni szeretnél de nem egy "tucat" olcsón fenntartható megbízható BMW -t akkor ott a W140 merci, ez majdnem annyit tud, mint az utódja és sokkal megbízhatóbb és nem rohad. 1-2mFt közt szép 6hengeres 3mFt körül szép v12 is kijön, viszont itt szopás hegyek lesznek(folytószelepház, e-gas modul, műszerfal, klima vezérlő, központizár vezérlő, kábelköteg, hőcserélők, vákum csövek, stb.)
Kinézetre, formára, extralistára, kényelemre az első A8 valóban egy nagyon fajintos kocsi csak sajna az a tipikus audis építésmód(nem rwd, elavult hengerfej, hamar széteső futómű, 25-30éves korára minden audiban a kárpit gusztustalan lesz míg egy merciben sokszor 40évesen is még jó), klimavezérlőjük szerintem az összes audinak zsákutca, stb.)
Szóval ha mindenképp audi akkor legelső A8!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!