Mitől lehet, hogy leesik az alapjárat, majd ez követően leáll az egyik henger?
700-as alapjáraton az autó szépen jár, majd egy idő után egyszer csak leesik kb 550-600ra az alapjárat és leáll az egyik henger.
Ezt követően ha újra beindítom jár szépen ismét, teljesítmény probléma sincs, csak ha hagyom, hogy 550-600 körüli értekre csökkenjen az alapjárat egy idő után akkor leáll az egyik henger.
Gyertyák,trafók,üzemanyagszűrő cserélve lettek,fojtószelepház tisztitva.
2002-es vw polo. 1.4 benzin
Mi okozhatja ezt?
Ezeknél a gyújtótarfó hiba tipikus, ha nem cserél az ember időben gyertyát, növeli a trafó hiba lehetőségét.
Biztosan jó az új trafó? Mind a négyet cserélted? Ki kéne olvasni a hibatárat megint, addig sokat nem tehetsz. Max azt, h kiszeded a gyertyákat, megnézed melyik nem őzbarna, melyik színe tér el, ezután felcseréled egy másik henger gyertyájával a hibásat, vagy teszel bele újat. Ha átmegy a hiba pár napi használat után a másik hengerre, vagy megszűnik, akkor a gyertya volt a hibás, ha marad, akkor a trafó. De ezt egy diagnosztika hamarabb megválaszolja.
cseréltem mind a 4 trafot.
Annyi változott most, hogy csináltam egy ecu resetet, az alapjarat kezd beallni, de a kipufogonal továbbra se folyamatosan jön ki a levegő hanem dadogva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!