Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi Daihatsuk (Charade,...

Régi Daihatsuk (Charade, Applause) hogy hogy ilyen olcsók?

Figyelt kérdés

Egész jó állapotút lehet kapni 150-200ezer ftért

Persze eléggé puritán, meg alap, meg minden, de ahogy hallottam, motorikusan kb elnyűhetetlen, rozsdásodás se olyan durva mint f astránál vagy escortnál, és keveset eszik


2016. dec. 18. 12:30
 1/4 anonim ***** válasza:
mert ha van hozzá alkatrész akkor az aranyáron,nehéz beszerezni
2016. dec. 18. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Talán azért, mert öreg, és 1999-óta nem is létezik a Daihatsu? (A Toyota felvásárolta)
2016. dec. 18. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
sok kocsi van a 90es évekből, ahol mondjuk a gyártó még él, de az adott modell már nem, szóval ugyan az ott is a helyzet
2016. dec. 18. 23:26
 4/4 anonim ***** válasza:

Hű. Jó régi kérdés, de válaszolok rá, hátha rákeres valaki. Nekem az első autóm egy 92-es Applause Li. Nullextrás, a felszereltsége kimerül egy balra ÉS jobbra is forgatható kormányban és egy szélvédőben. Megy. Fordulékony, könnyű vezetni. És gyakorlatilag ennyit kell róla tudni. Meg azt, hogy ezek az autók menetrendszerűen lesznek hengerfejesek, aminek a javítása 70 ezernél kezdődik, ha mást is kell csinálni, akkor bizony egy százasnál kevesebbel ne is számolj. Az enyém is átélte ezt, sőt a Facebookon a daihatsus csoportban mindenkié. Nekem kb. minden létező tömítést kellett a motorban cserélni, meg akkor már ékszíj, meg vízpumpa, meg ha ott vagyunk, olajcsere, és így álltunk meg 110-ben. Persze ne is várjunk mást, sokukban most van először cserélve a hf.-tömítés, 26 év és jellemzően 200-300 ezer kilométer alatt ha akart, átéghetett a tömítés vagy elrohadhatott maga a hengerfej. Típushiba még a hűtőrendszer meghibásodása is, sokszor a hengerfejhiba is ezért jön elő. Viszont meg kell hagyni, hogy az enyém hengerfejesen is megtett vagy ezer km-t országúti tempóban, mire rájöttem, hogy ez már nagyon a végét járja, szóval igazi japán módjára nem adta fel. Megette a maga olaját, belekortyolt fájdalmában a hűtővízbe (amit aztán már 5 perc alatt ki is nyomott), de nem hagyott ott sehol.


Nos egyrészt ezért olcsó. Másrészt mert ennek a márkának nincs nívója. Ha japánra gondol az ember, eszébe jut a Suzuki, a Toyota, a Mazda, a Subaru, és amikor említi valaki neki a Daihatsut, annyi a reakciója: a micsoda? Ennyire ismeri az átlag júzer a márkát, ezért nem is mer ilyet venni.


Harmadrészt mert ősöreg autó az Applause, a Charade, a Cuore. Hasonló korú autókat nem is találni ennél jelentősen drágábban, hacsak nem kuriózumok vagy pajtaleletek.

2018. okt. 7. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!