Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jaguar x type? Második autónak?

Jaguar x type? Második autónak?

Figyelt kérdés

Lassan már suzukiban mérik márkához képest már szinte ingyen van.

23 évesen inkább fiatalosabb autót válasszak? Nem sok ilyet láttam az utakon,néhányat pesten.


2016. dec. 11. 19:49
 1/6 anonim ***** válasza:
12%
Azért olyan olcsó, mert rossz autó.
2016. dec. 11. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem tetszik.. Ha jó volt az autó előélete, nem lesz több baj vele, mint más autóval. Fenntartási árakat már nem tudok, persze nem annyi lesz mint egy swifté.
2016. dec. 11. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Azért olcsók, mert nincs piacuk, eladhatatlanok.

Fenntartásban sem feltétlen olcsó.

2016. dec. 11. 20:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
61%
Nyűgös,eladhatatlan autok ezek!Nulla szervizháterrel,es egyaltalan nem olcsó fentartassal!en a helyedben biztosan nem vennek meg masodik autonak sem,mindegy milyen olcsó!
2016. dec. 11. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Szinte egy az egyben Ford mondeo mk3, tehát sok alkatrész pászol bele a fordból úgyhogy viszonylag jó áron lehet hozzá kapni alkatrészt és sz@rásig vannak ezek extrákkal, de kasztnira nagyon vigyáz abból egy sárhányó vagy motorháztatő szinte fellelhetetlen.(tapasztalatból beszélek..)
2016. dec. 12. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Isti1976 ***** válasza:

Ha játékos autót akarsz, akkor csak a 3.0V6 manuális, sport jöhet szóba, abban fülig fog érni a szád. Sajnos ezt a verziót nem is nagyon adják veszi. Nehéz kevés km-es jó állapotút találni. A sport változat, ahol a lökhárítók színre vannak fújva. Az úttartása elképesztő, foggal-körömmel kapaszkodik, 60% hátul hajt, de a 40% elöl visszahúzza, ha már kitört hátul. Zseniális a hajtás hangolása. Ülései kitűnőek a sport változatban. Futóműve ráz és nyers pl S-Typehoz képest. Fékein EBC yellowstuff betétre csere sokat javít (elöl-hátul egyszerre kell hogy az ESP ne bolonduljon meg).


Nálam 210.000Km-ig szolgált, 14 éves koráig, becsülettel (város: 13.5L-es átlagfogyi), de addigra elkopot egyenletesen (mint bármi más amit letiltásig forgatnak folyamatosan), sosem állt meg, ránézésre még csillogott-villogott.


Az automatáktól jobb óvakodni (no abból van sok eladó) és nem is akkora élmény. Vásárláskor a 4x4 osztóművet kell ellenőríztetni. A kis fényszórók miatt a világítás csak xenonnal erős, halogén felejtős vidékre. Hátsó ülés opcióban volt dönthető, érdemes csekkolni. Ha napfénytetős, első küszöböket ellenőríztesd, mert a vízelvezetése a küszöbön keresztül (csőben) engedi le a vizet és ha eltömődik a kifolyó alul, akkor szétrohad belülről a küszöb.


Szerelése drága, mert kereszt V6-os, a kipufogók átmennek a blokk alatt, felette meg még ott a 4x4 osztómű. Pl olyan egyszerű művelet, mint olajteknő tömítés csere komoly összeg. Ezért viccelődni, csapatni a szerpentinre jó, ha kevés km-t raksz bele/év.


Ha vezetted rájössz majd, hogy ha kívülről nem is, de vezetni nagyon is fiatalos.


A 2.0d olcsón fenntartható, de abban nincs meg a 3.0V6 élményfaktor. A 2.5V6 jó, de hiányérzeted lesz, mert a hajtáslánc annál többet tud.


Írtad viszonylag fiatal vagy, vigyázz (vigyél autószerelőt), mert a legtöbb olcsónak tűnő öreg prémium autó körül sok az okoskodás, amiből jobb kimaradni és később sokba kerülhet.

2017. júl. 27. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!