Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Suzuki DR-Z400SM vs Yamaha...

Suzuki DR-Z400SM vs Yamaha xt660x?

Figyelt kérdés

Ti melyiket választanátok? Véleményekre, tapasztalatokra vagyok továbbá kíváncsi.Mindennapi használat, szervízelés, túrázás, kényelem(testalkat) és egyéb szempontokat vegyetek figyelembe légyszíves.

Köszönöm a válaszokat!



#Suzuki #XT #Suzuki DRZ400 #Yamaha XT 660 #Suzuki DRZ400sm Yamaha #Yamaha XT660x
2016. dec. 11. 14:05
 1/2 anonim ***** válasza:

Üdv!

Unokatestvéremnek volt egy darabig DRZ-je, egy-két dolgot eltudok róla mondani, de semmi személyes tapasztalatom nincs. DRZ-ből rengeteg van, ha úgy tetszik népmotor, tehát alkatrészből nincs hiány, így olcsóbb is. A "legigénytelenebb" enduro, tehát a minimális törődésen kívül, nem igényel túl nagy odafigyelést. Bár nekem nem tetszik maga a motor külsőre, plusz tovább rontja az összképet, hogy nehéz és viszonylag gyengécske a motor. Hosszabb túrákra szerintem már most elfelejtheted, ahogyan a többi endurot is, ezek nem erre lettek kitalálva.

Én jelenleg egy CRF250X-et hajtok, arról tudnék bővebben nyilatkozni, hogyha érdekel.

Remélem tudtam segíteni!

2016. dec. 11. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Nekem XT660X van. Először én is DRZ-t akartam, de végül a túrázás miatt döntöttem a 660 mellett. Igaz én csak rövidebb túrákra szoktam járni, de szezonban munkába járásra, ide-oda futkosásra is tökéletes társ. Több benne az erő mint a DRZ-be, nyomatékosabb is, elég fürge, bár a 2 motor közül ő a nehezebb, de hamar meg lehet szokni, úgysem terepen dobálózik vele az ember. Az ülése is kényelmes, bár hosszabb utaknál már kicsit mocorog rajt az ember, viszont a DRZ nyerge még kényelmetlenebb mivel elég vékonyka. Nagyon kezes motor, nem idegbeteg, nem rohan ki alólad egy nagyobb gáznál, de azért kapaszkodni kell :) Nekem 2 éve van meg, eddig nem volt gondom vele, egyedül hátsó fékbetétet cseréltettem rajta. Én 197 centis magas vagyok, a lábam leér, de teli talppal csak 1 lábamat tudom letenni. Szokni kell, én először majdnem felborultam vele a pirosnál álló helyzetben :D (De mentségemre legyen mondva, először ültem akkor ilyen kaliberű nagymotoron). Fogyasztása nálam kereken 5 liter volt, sportkipufogóval 4,5-4-re ment le, persze a hangja miatt jobban húzza neki az ember, akkor pedig többet eszik, de 300 kilómétert elmegyek teli tankkal (15L). Sportdobbal batár hangja lett, de gyárival is néha visszadurrog motorféknél. Ha túrázni is akarsz akkor ezt ajánlom, én nem bántam meg hogy megvettem. Igénytelen motor, ha odafigyelsz rá (olajcsere stb) akkor a világból is kimész vele.
2016. dec. 29. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!