Nissan navara vs Ford ranger?
Kipróbáltam mind a kettőből az új modellt. És nem tudok dönteni. Mind a kettő nagyon tetszik. Navara az egy 190 lovas mezi 6 sebessíges volt. Nagyon jó nagyon szép. Egyetlen bajom volt vele, hogy 2500 felett szinte nem is tudtam rántás nélkül váltani vele. 2 ezer alatt szépen. Tehát annyira ejti a fordulatot hogy nem lehet olyan gyorsan váltani kB.. De biztos hozzá lehet tanulni. Sokat vezettem már sok félét. De azokat könnyebb volt. Nem rángattak.
Bődiletes nagy nyomatékot ad le 2 ezernél. Alapjáraton kicsit könnyen leakar fulladni. De adok egy 1500-at és úgy megindul mint a bolond.
Ford rangel 3.2-es. 200 ló. Sajnos automata volt amit kipróbáltan. És az nagyon elrontotta. Egyszerűen ez az automata váltó egy szörnyűség egy ilyen autóba. Vezettem már olyant amiben jó volt az automata. De ebbe nagyon rossz. Én amúgy is mindenképp manuálist vennék.
De ez a ranger nagyon nagyon sokkal lomhább volt mint a navara. Automata váltó csak zúgatta búgatta csúsztatta. Nem tetszett. Visszaváltani talán tudott. De szeretnék én Visszaváltani előzéshez. Ha ki kell lőni akkorra már abba a sebességbe legyen amibe nagyot gyorsul. Na hát ez automatával max sport fokozatban lehetséges. De nem az igazi. Nem jó egyszerűen. Kézivel venném mindenképp.
Szerintetek melyik a jobb döntés? Navara vagy ranger?
Valamint még az a baj szerintem ezekkel a dízelekkel hogy nagyon kicsi fordulaton leadja a bődületes nyomatékot. Alapjáraton nem lehet vele felváltogatni. De ki kell pörgetni egy 1500-2000-ig. Hogy azért legyen fordulat a váltáshoz. De ha hideg motor megkapja a max nyomatékot hidegen az biztos hogy nem jó az alkatrészeknek. Az olyan mintha egy benzinest hidegen 4000-5000-ig forgatnék. Annyi hogy benzinesnél még ott van az is hogy nagyobb a fordulatszám és az mégvpluszban káros. De ezekbe a dízelekbe ez biztos nem tesz jót.
Nissan Navara sokkal jobb, legalábbis az előző generációnál a Navara volt a legtutibb vétel a pick-upok közül, szerintem most is így van.
"Valamint még az a baj szerintem ezekkel a dízelekkel hogy nagyon kicsi fordulaton leadja a bődületes nyomatékot. Alapjáraton nem lehet vele felváltogatni. De ki kell pörgetni egy 1500-2000-ig."
Ez hülyeség, 2000-2500-ig elmehet ez is nyugodtan hideg motorral is. Kicsit nehéz betartani, mert elég rövidek a fokozatok a Navarán, és állandóan váltogatni kell, pl városban 60-nál már tolhatod 5-ösbe. De azért pöröghet nyugodtan az a motor 2000-res fordulaton. Nem a nyomaték eszi meg a motort, vagy 5 éve már minden jobb dízel leadja 1500 körül a max nyomatékot, mégsem hullanak szét. Ugyanakkor figyelembe kell venni, hogy már-már személyautósra próbálják szabni ezeket, igazából a Navara és társai most is inkább teherautók, másképp kell vezetni, mint egy sima személyautót.
Köszi. Mit is jelent ez hogy másképp kell vezetni mint egy személyautót? Navara talán kicsit jobban bejön. Belülről.
Valamint még az volna a kérdésem, hogy a navara gombal indult. Megnyomom a gombot és beindul. De hogy van ezen gyújtás? Hogy izzíťja az ember? Vagy ha hideg a motor akkor Megnyomom a gombot, majd várat az autó tehát izzíťja magát majd elkezd tekerni?
Én elhiszem hogy ki van találva 😃
Csak érdekel hogy hogyan működik. Csak ezt elflejtettem megkérdezni.
"Ha ki kell lőni akkorra már abba a sebességbe legyen amibe nagyot gyorsul. Na hát ez automatával max sport fokozatban lehetséges. De nem az igazi. Nem jó egyszerűen. Kézivel venném mindenképp."
Én meg egyszerűen benzinmotorral venném, ott kell többet visszaváltani előzéshez :D
Nem árulják benzinmotorral Magyarországon.
Automatával ks megoldható hogy olyan sebessígben legyen már előzéskor amiben nagyot gyorsul. De akkor át kell rakni kézibe. És váltani vele előzés közben. De ekkor meg mi értelme annak hogy automata.
Automatánál padlógáznál túl kell nyomni a gázpedált és automatikusan visszavált és már repülsz is.
Nekem a Ranger jobban tetszik, nem lehet krézivel kérni? :D
"Pedig terepre automatát"
Bármilyen hihetetlen, de hidd el, hogy nagyon is okos dolog terepre az automata.
Meg aztán, hányan is vesznek ilyen Rangert terepre...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!