Audi A6 3. 0 V6 TDI Quattro. Mi lehet a gond?
Adott egy Audi A6 3. 0 V6 TDI Quattro. Mikor bármelyik irányba teljesen elfordítom a kormányt, gázadásra (pl. kikanyarodok egy utcából, vagy tolatok ki a parkolóból) elkezd ilyen morgó hangot adni mintha megfeszülne valami és érzem, hogy visszafogja az autót (volt hogy a kipörgésgátló is villogott, pedig nem kapart el a kerék). És még annyi, hogy ilyenkor alig akar megindulni aztán megindul, ha egyenesbe hozom! Valakinek produkált már bármilyen autója ilyet? Mi lehet a gond?
Tudom, vigyem szerelőhöz. Voltam már egynél, de ő nem találta a hibát. Próbálkozok majd másnál, de közbe kiváncsi vagyok valaki találkozott-e már ilyen jelenséggel.
nem tudom mennyire írok hülyeséget de az az osztómű, differenciálmű problémája mert ritka az az eset amikor mindkét vagy mind a négy féltengely megduvad.
Amiből az okosságom meritem:
-állandó 4x4 (haldex) autóm sose produkál ilyet amit leírtál, de a kapcsolható 4x4-es Pajerom ugyanezt csinálja, összekapcsolt kerekekkel. úgymond "töröl, dörzsöl" felére esik az ereje aszfalton teljesen elforditott kormánnyal
ahogy kiveszem az első kerekeket minden oké lesz...
egyszómint100: valahol az összkerekes rendszer lehet a bűnös! kérdés az hogy haldex vagy torsen van alatta
Audi A6 alatt soha nem volt Haldex, és ha 2010 előtti (gondolom az), akkor tuti Torsen van alatta. Érdekes, én ilyen hiábról még nem hallottam a quattrónál. Tényleg kiváncsi vagyok a hibára, mert nekem is pont ilyen autóm van.
Kérdezőnek: régebben, vagy akár msotanában is, nem hallatszik valami kopogás is teljesen kifordított kormánynál, csak a morgás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!