Motorcsere hivatalosan?
Sziasztok!
Elrontottam az elejét! Bocs!
Van egy 2002-es FABIA 1.4 MPI-m, szeretném a motorját kicserélni egy 2.0 8V benzinesre, mert az 1.4 eléggé "karcsú" és kezdi megadni magát. Gyártották ezzel a motorral egy ideig, csak kis hazánkban ritkának számít sajnos.
Persze a fékeket is hozzá szeretném igazítani RS Fabia fékekre.
Megéri beruházni egy ilyenre?
Minden munkát megcsinálok rajta, csak a papírozási folyamat kérdéses, hogy meg kell-e terveztetni, stb.
Köszi!
Nem nagyon szeretik. Vagy ugyanolyan motorra (pl menthetetlen a gyári), vagy max kisebbre. De persze lehet engedélyeztetni, csak elvileg macerás.
Bemész a KPM-hez (NKH most már), előadod az ötletedet, ők elmondják, hogy hogyan lehetséges.
Meg kell terveztetned az átalakítást, lépésről lépésre, szakemberrel.
Erősíteni kell a futóművet, fékeket is. A teljesen hivatalos útját elmondják a hatóságnál. A csere motorról mindenképpen kell származást igazoló papír (miből lett kiszedve, alvázszámmal -ez neked is jól jön később, ha alkatrész kell hozzá-). számla vagy adás-vételi a csere motorról. Aztán lehet kérni az átépítési engedélyt, ha ezt mindet bemutattad. Ha kész van a vas, akkor tréleren odavinni előre egyeztetett viszgára. Majd ha minden okés, akkor bejegyzik a forgalmiba az átalakításokat.
de minden másról is kell műbizonylat legalább (fék és futómű alkatrészek, stb)
Csak a műszaki terveztetés 200 ezer ft. Felesleges. Inkább ad el, és vegyél egy jobb autót.
Le fogod magad szívni, mire valaha is elkészül azaz autó.
Én akartam 1.6-ról 2l váltan, még 3 éve. Akkor összeg jött, ki, hogy abból lehetett volna venni egy értelmesebb autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!