Új autók közül melyik márka az ami még a mai napig megbízható?
Már ügye nem az van mint anno,hogy a nagy különbségek vannak 1-1 gyártó között, manapság olyan nagy összefonódások vannak a márkák között mint például a Renault-NIssan.
Mindenki nyomassa a 3henger 1 lityós turbos pcsköszürüket...
Ezek ellenére mi az ami a mai napig esetleg kiemelkedik a többi közül és megbízhatóbb?
Vagy manapság már mindegy,hogy Alfa vagy Toyota?
3 hengerre azért fogyatkozott ,mert szigorúak a környezetvédelmi előírások,ezért -1 henger,de feltöltővel ugyanazt produkálja,mint egy 1.6-1.8 szívó.
Mai autók közül a Nissan már inkább francia közel (GTR és néhány speciál modellt kivéve) Toyota,Suzuki,Mazda -> bármikor letenném a voksomat ennél a 3-nál.
Honda,Mitsubishi esetleg még.
"Vagy manapság már mindegy,hogy Alfa vagy Toyota?"
Mondhatni igen.
Fogyasztói, kapitalista társadalomban élünk, nem éri meg a gyártóknak ha elmennek az új autóik 30 évet mint anno.
10 év max közbe becsusszan néhány kisebb nagyobb hiba és kuka...
De ameddig teheted szívóbenzint vegyél, pédáúl a Mazda skyactive motorjait nagyon dicsérik, meg valószínűleg nem fog szétesni 100ezer km alatt mint egy 3 hengeres, hagyjuk is,hogy micsoda...
Vagy még az amerikaiak gyártanak nagyköbcentis faék egyszerüségű motorokat, meg úgy az autóik nagy részei se valami túlkomplikált, de azoknak bírni is kell a hajtást mert egy átlag amerikai akár napi 100-200 mérföldet is belenyom a kocsijába.
Én ha új autót vennék tuti valami Benzinest vennék azon belül is Japánt, valami Toyota Hibridet vagy jó kis szívó Mazdát. esetleg Mitsubishi Lancer, abban is egy egyszerű szivó motor van meg az egész autó mint a faék...
Ha jót akarsz akkor Japó benya, vagy ha gazdag vagy hozól valami V8-as szivó benzinest amcsiból ami szintén kivisz a világból, bár azt etetni is kell. :)
Tévedés, hogy márkák szerint tartanak valami megbízhatónak vagy nem. Ugyanis minden márkánál vannak örökéletű motorok, meg gyárilag beteg motorok. Még a Toyotánál is van egy nagyon sz*r mtoor, pedig alapból mindenki kinyírhatatlannak tartja (2.2 dízel). Egyébként egy 1 literes agyonturbózott motor alapjában véve nem egy rossz konstrukció, vannak olyan márkák, amelyek nagyon jó kis 1 lityós - 100 lovas motort raktak össze.
Csakhogy egy példát mondjak: a VW híresen rossz 1.4 TSI-je is nem azért rossz, mert 170 lovat hoztak ki belőle, hanem mert nem voltak képesek rendesen megoldani a vezérlést és a befecskendezést, innen ered a motor összes problémája.
Igazából mindegyik. Mivel van a Samsungnak profi minőségű TV-je, így van silány minőségű is. És ez mindenre termékre igaz, autóra, laptopra, mindenre. Ilyen világot élünk sajnos vagy sem.
Sokaknál még mindig a márkabuzéria meg a régi tapasztalatok döntenek. Tehát aki 20 éves Hondás, az nem biztos, hogy Alfát fog venni.
En pl a Hondat es a Toyotat tartom a leg megbizhatobbnak
toyotanal a 2.2 D-CAT botranyosan rossz mondhatni... azon felul a tobbi jo , Hondanal mind a benzin es mind a diesel jo(2,2 i-ctdi) Hondan belul a leg jobb az accord ,mert azt japanban rakjak ossze nincs UK, roman ,,,stb az made in japan 100% ban :D Illetve az Acura TL az USA :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!