Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra G 2. 0 szívódieseln...

Opel Astra G 2. 0 szívódieselnél olyan probla lépett fel, hogy 120-140 km/h sebességnél a motor elveszti az erejét, majd 80-90 km/h-nál visszajön az erő. Valakinek hasonló?

Figyelt kérdés

Az autó 2000-re évjáratú, használtan vásároltuk.

Igazából a kérdésem az, hogy volt e valakinek hasonló probléma, illetve hogyan tudták megoldani. Valahol azt olvastam hogy összefügget az izzítószállal, ki kell cserélni az izzítórelét, van ahol EGR szelepet írnak.

Olyan mint ha leszabályozna a motor valami miatt. Se zaj, se semmi. Volt diagnosztikán, kopott az adagoló illetve az izzítószál -2 fokban izzít rendesen.



2016. dec. 1. 14:12
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Hehe :D

A turbó túl nagy nyomást eredményez ami felrobbantaná a motort... De átkapcsol "szervíz módba" hogy megkímélje a motort. Ez egy mk4 típusú autó féle mint a Golf 4, Bora, Seat Leon.. stb. Ha kikapcsolod a kulcsod és vissza be, eltűnik a szervíz mód.

A retardált gazdik pedig megint mennek, tapossák mint az állat, túl nagy nyomás, pufff.... Megint kocog a kocsi, nem adagolja rendesen az üzemanyagot.

Gazdi viszi Diagnosztikára, persze addigra eltűnik a hiba mivel a kulcs el volt fordítva.

Aaaa semmi baja a kocsinak, a retardált gazdi megint megyen agyontaposni a kocsit, mert hát diagnosztikán akkor semmi baja nem vóóót.

Egyszerű olcsó N75 szelep csinálja, vagy lyukas a cső ami megy le a turbóhoz és a lapátjait jobban nyitja fordulat szerint vagy a harmadik, mocskos annyira bent a turbó hogy már magának állítani sem tudja... Ennyi.


De még menj taposni padlógáz amíg van motor benne :)

2016. dec. 3. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:

Vagy add vissza, vagy 30000Ft legalább a javítás. Ez a 2 lehetőséged van.


Persze javításnál sem tudják megmondani mivel a diagnosztika nekem N75-töt írt és csere után is csak 1 napig volt jó, cső csere, stb. Turbó tömítés csere. Mert onnan futott az olaj a turbóba. És végén a turbó volt mocskos, azt még tisztíttatni utána 150€.


Legnagyobb hiba hogy "jól megvettem mert egy öregembertől vettem", igen ja, csak azok sosem viszik fordulatba a motort hogy kifújná rendesen a kocsit, néha meg kell taposni melegen, mert látod a karbon leülepszik mindenhol.

2016. dec. 3. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:

Opel Astra caravan 2.0 DI

Év: 2000

82LE


Turbóról szó sincs, ugyan is olyan nincs benne uram!

sebaj, majd legközelebb...

2016. dec. 4. 01:15
 4/14 anonim ***** válasza:

Az DTI akkor :)

Amúgy a magasnyomású üzemanyag ellátásnál is lehet gond.

Azt csak parkolóban kipadlózod a pirosig (kb 4500 fordulat?) és tartod. Ha kihagyogat akkor marha drága lesz...

2016. dec. 5. 01:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Ott pirossal:

[link]



Ennyi lóerő turbó nélkül 2 literes régi motorban nincs...

2016. dec. 5. 01:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Pedig ennyi! A forgalmiban szereplő műszaki adatokat írtam le.

Igen, DTI.

Szóval azt mondod padlózzam ki üresben és figyeljek hogy nem e hagy ki az üzemanyag adagolás?

És ha ki hagy akkor az azt jelenti hogy az adagolót kell cserélni rajta? vagy esetleg lehet szabályzó szelep is?

2016. dec. 6. 10:43
 7/14 A kérdező kommentje:

Bocsának, helyesbítenék!

Opel Astra G Caravan DI

2000

82LE


Szóval DI motoros nem DTI

2016. dec. 6. 10:49
 8/14 anonim ***** válasza:

Ezt jól leírja :D


Fuel System Diesel - Standard diesel injection (SDI)Edit data of this car

Turbine Turbocharging


[link]


Visszatérve, megnézted hogy a parkolóban kihagyogat-e az adagolás?

2016. dec. 7. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
szombaton fogok hazautazni, mert most külföldön vagyok, megnézem és írni fogok!
2016. dec. 8. 22:25
 10/14 anonim ***** válasza:
Oké, már én is kíváncsi vagyok :)
2016. dec. 9. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!