Opel Astra G 2. 0 szívódieselnél olyan probla lépett fel, hogy 120-140 km/h sebességnél a motor elveszti az erejét, majd 80-90 km/h-nál visszajön az erő. Valakinek hasonló?
Az autó 2000-re évjáratú, használtan vásároltuk.
Igazából a kérdésem az, hogy volt e valakinek hasonló probléma, illetve hogyan tudták megoldani. Valahol azt olvastam hogy összefügget az izzítószállal, ki kell cserélni az izzítórelét, van ahol EGR szelepet írnak.
Olyan mint ha leszabályozna a motor valami miatt. Se zaj, se semmi. Volt diagnosztikán, kopott az adagoló illetve az izzítószál -2 fokban izzít rendesen.
Hehe :D
A turbó túl nagy nyomást eredményez ami felrobbantaná a motort... De átkapcsol "szervíz módba" hogy megkímélje a motort. Ez egy mk4 típusú autó féle mint a Golf 4, Bora, Seat Leon.. stb. Ha kikapcsolod a kulcsod és vissza be, eltűnik a szervíz mód.
A retardált gazdik pedig megint mennek, tapossák mint az állat, túl nagy nyomás, pufff.... Megint kocog a kocsi, nem adagolja rendesen az üzemanyagot.
Gazdi viszi Diagnosztikára, persze addigra eltűnik a hiba mivel a kulcs el volt fordítva.
Aaaa semmi baja a kocsinak, a retardált gazdi megint megyen agyontaposni a kocsit, mert hát diagnosztikán akkor semmi baja nem vóóót.
Egyszerű olcsó N75 szelep csinálja, vagy lyukas a cső ami megy le a turbóhoz és a lapátjait jobban nyitja fordulat szerint vagy a harmadik, mocskos annyira bent a turbó hogy már magának állítani sem tudja... Ennyi.
De még menj taposni padlógáz amíg van motor benne :)
Vagy add vissza, vagy 30000Ft legalább a javítás. Ez a 2 lehetőséged van.
Persze javításnál sem tudják megmondani mivel a diagnosztika nekem N75-töt írt és csere után is csak 1 napig volt jó, cső csere, stb. Turbó tömítés csere. Mert onnan futott az olaj a turbóba. És végén a turbó volt mocskos, azt még tisztíttatni utána 150€.
Legnagyobb hiba hogy "jól megvettem mert egy öregembertől vettem", igen ja, csak azok sosem viszik fordulatba a motort hogy kifújná rendesen a kocsit, néha meg kell taposni melegen, mert látod a karbon leülepszik mindenhol.
Opel Astra caravan 2.0 DI
Év: 2000
82LE
Turbóról szó sincs, ugyan is olyan nincs benne uram!
sebaj, majd legközelebb...
Az DTI akkor :)
Amúgy a magasnyomású üzemanyag ellátásnál is lehet gond.
Azt csak parkolóban kipadlózod a pirosig (kb 4500 fordulat?) és tartod. Ha kihagyogat akkor marha drága lesz...
Pedig ennyi! A forgalmiban szereplő műszaki adatokat írtam le.
Igen, DTI.
Szóval azt mondod padlózzam ki üresben és figyeljek hogy nem e hagy ki az üzemanyag adagolás?
És ha ki hagy akkor az azt jelenti hogy az adagolót kell cserélni rajta? vagy esetleg lehet szabályzó szelep is?
Bocsának, helyesbítenék!
Opel Astra G Caravan DI
2000
82LE
Szóval DI motoros nem DTI
Ezt jól leírja :D
Fuel System Diesel - Standard diesel injection (SDI)Edit data of this car
Turbine Turbocharging
Visszatérve, megnézted hogy a parkolóban kihagyogat-e az adagolás?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!