C corsa egyik percről a másikra nem indul hidegen. Ránézésre nincs szétrágva semmi. Mit érdemes megnézni?
Olyan nincs neki. Injektoros, motorvezérlős motor esetében nem lehet "szivatóról" beszélni.
Az csak a karburátoros, régi autóknak volt (hűtővíz hőmérséklet függvényében dúsította a keveréket)
Nincs benne szivató. Pont.
Azt sem tudod mit jelent a szó, csak mantrázod a baromságodat.
Szivató a karburátoros (porlasztós) autókban volt. Vagy kézi, vagy automatikus. Mechanikus úton emelt az alapjáraton, és a levegő lefojtásával dúsította a keveréket. Az automata a vízhőmérséklet függvényében tette ezt. A kézihez meg fül kellett.
A C-Corsa már injektoros (a B is az volt). Nincs szivató.
A légtömegmérő, levegőhőmérsékelt mlrő, hűtőfolyadék hőmérséklet mérő, fojtószelepállás-érzékelő, lambda-szonda értékeiből kiszámítja a soron következő munkaütemhez szükséges üzemanyag mennyiségét a motorvezérlő, és annyi időre nyitja az injektort, hogy pont ennyi benzin jusson be a szívócsőbe. (Ha alacsony az alapjárat, akkor az alapjárati motort állítja, több levegőt ad neki, amihez majd több benzint is ad)
De ez injektor, érzékelők, és motorvezérlő elektronika. NEM SZIVATÓ.
Funkcionális analfabétizmussal és dyslexiával nem tudok mit kezdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!