Renault Kangoo típusú autóm volt, közel 10 éves. (2 üléses, kishaszon). Hasonlót típust keresek, nem pont Renault-ot. Mit ajánlanátok?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Milyen évjáratot? Mi az elképzelés? Ár?
Citroen Berlingo,
Peugeot Partner, Expert
Fiat Nemo, Dobló, Scudo, Fiorino
Opel Combo
Dacia Dokker van
Ford Tourneo Connect, Transit Custom, Transit Courier,
A Dacia Dokker van-on kívül a többi szóba jöhet.
2011-es évjárattól, 1.300.000-1.600.000. Ft közötti legyen, és ha lehet akkor Áfa nélküli. Kilométer óra ne legyen visszatekerve. Amennyiben ilyet tud valaki, az érdekelne.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Előző válaszadó vagyok.
Kb. az összes modell szóbajöhet amit írtam. Ha nem tekert órás kocsit akarsz venni, akkor készülj fel elég magas futásteljesítményre. Meg ezek többnyire kulcsosautók voltak, amibe beült a paraszt és kigyilkolta a lelkét, "mernemazövé".
Én vettem a cégemnek 2 Dokker Van-t, mert egyszerre kiesett sajnos 2 Caddy is baleset miatt, és telephelybővítés miatt nem akartam sok pénzt elszórni rájuk. Nagyon elégedettek vele a kollégák, én is viszolyogtam a Daciatól, de bevált. Úgy voltam vele hogy 2 autót kapok annyiért amennyiért egy alap Caddyt sem, ha az egyik az udvar végében rohad el, akkor se vesztettem sokat vele, meg a cég sem.
Ja amúgy ezer bocs, a VW Caddyt kifelejtettem. A cégemnél 2006-2016 közötti évjáratok futnak hibátlanul. Van olyan autó ami most futja 10 év alatt a 750 000.-ik kilóméterét, a sofőre újkora óta vezeti és ragaszkodik hozzá. Ezenkívül az új Opel Combókat imádjuk még, nagyon jók. Valamint 2012-es Berlingókkal sincsen baj.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
ÁFA nélkül értettem. Ezekből az árakból természetesen kapsz kedvezményt. Én 4,1-ért vettem a két autót, rádióval, klímával, ködlámpával. Ennél többért nem is olyan rég kurblis ablaka volt a Caddynek, rádióról meg klímáról ne is álmodj. Szóval nekem bevált a Dacia, mondjuk nem váltok át a márkára, a mostani 3 legrégebbi autó cseréjénél is újra Caddyket rendeltem meg a múlthéten. Nyilván jobban esik a fenekednek egy VW-ben ülni, de haszonszerző járműnél az hogy mi tetszik, sokadlagos szempont. Rádióhoz és légkondihoz minden autóban ragaszkodtam az alkalmazottak kényelme érdekében, mint feljebb láthatod, még a Daciak esetében is. Agyonüthetetlen technika, de nyilván egy VW kényelmesebb, kiforrottabb, minőségibb. Ennyi márkafetisizmus bennem is van, hogy német furgon legyen, de hirtelen kellett, így lettek a Daciák. Akik vezetik, azoknak sem volt rá panasz, kulcsosautóként szétütni tökéletesek.
Ennyi kilométer max flotta visszavett autókban lehet. Itthon a végletekig hajtják ezeket, sajnos nem nyugaton vagyunk hogy X év/km után automatikusan lecseréljék őket. Láttam már nagyon sok szétalázott furgont. Vagy nézelődj kint külföldön.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!