Renault Kangoo típusú autóm volt, közel 10 éves. (2 üléses, kishaszon). Hasonlót típust keresek, nem pont Renault-ot. Mit ajánlanátok?
Milyen évjáratot? Mi az elképzelés? Ár?
Citroen Berlingo,
Peugeot Partner, Expert
Fiat Nemo, Dobló, Scudo, Fiorino
Opel Combo
Dacia Dokker van
Ford Tourneo Connect, Transit Custom, Transit Courier,
A Dacia Dokker van-on kívül a többi szóba jöhet.
2011-es évjárattól, 1.300.000-1.600.000. Ft közötti legyen, és ha lehet akkor Áfa nélküli. Kilométer óra ne legyen visszatekerve. Amennyiben ilyet tud valaki, az érdekelne.
Előző válaszadó vagyok.
Kb. az összes modell szóbajöhet amit írtam. Ha nem tekert órás kocsit akarsz venni, akkor készülj fel elég magas futásteljesítményre. Meg ezek többnyire kulcsosautók voltak, amibe beült a paraszt és kigyilkolta a lelkét, "mernemazövé".
Én vettem a cégemnek 2 Dokker Van-t, mert egyszerre kiesett sajnos 2 Caddy is baleset miatt, és telephelybővítés miatt nem akartam sok pénzt elszórni rájuk. Nagyon elégedettek vele a kollégák, én is viszolyogtam a Daciatól, de bevált. Úgy voltam vele hogy 2 autót kapok annyiért amennyiért egy alap Caddyt sem, ha az egyik az udvar végében rohad el, akkor se vesztettem sokat vele, meg a cég sem.
Ja amúgy ezer bocs, a VW Caddyt kifelejtettem. A cégemnél 2006-2016 közötti évjáratok futnak hibátlanul. Van olyan autó ami most futja 10 év alatt a 750 000.-ik kilóméterét, a sofőre újkora óta vezeti és ragaszkodik hozzá. Ezenkívül az új Opel Combókat imádjuk még, nagyon jók. Valamint 2012-es Berlingókkal sincsen baj.
ÁFA nélkül értettem. Ezekből az árakból természetesen kapsz kedvezményt. Én 4,1-ért vettem a két autót, rádióval, klímával, ködlámpával. Ennél többért nem is olyan rég kurblis ablaka volt a Caddynek, rádióról meg klímáról ne is álmodj. Szóval nekem bevált a Dacia, mondjuk nem váltok át a márkára, a mostani 3 legrégebbi autó cseréjénél is újra Caddyket rendeltem meg a múlthéten. Nyilván jobban esik a fenekednek egy VW-ben ülni, de haszonszerző járműnél az hogy mi tetszik, sokadlagos szempont. Rádióhoz és légkondihoz minden autóban ragaszkodtam az alkalmazottak kényelme érdekében, mint feljebb láthatod, még a Daciak esetében is. Agyonüthetetlen technika, de nyilván egy VW kényelmesebb, kiforrottabb, minőségibb. Ennyi márkafetisizmus bennem is van, hogy német furgon legyen, de hirtelen kellett, így lettek a Daciák. Akik vezetik, azoknak sem volt rá panasz, kulcsosautóként szétütni tökéletesek.
Ennyi kilométer max flotta visszavett autókban lehet. Itthon a végletekig hajtják ezeket, sajnos nem nyugaton vagyunk hogy X év/km után automatikusan lecseréljék őket. Láttam már nagyon sok szétalázott furgont. Vagy nézelődj kint külföldön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!