Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Megéri autószerelőnek lenni?

Megéri autószerelőnek lenni?

Figyelt kérdés
2016. nov. 24. 13:29
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Akinél ez kérdésként merül fel, annak nem.

Kell ahhoz a szaknához elhivatottság, akinek valóban megéri, az vállalkozásban csinálja, amihez viszont 10-20 milliós induló tőke kell majd, addig pedig több éves gyakorlat.

A gyakorlat megszerzéséhez pedig egy jó munkahely.

Ma már nem a csavarkulcsok, csavarhúzók használata az alap, számítógép, kód kiolvasás, digitális műszerek

2016. nov. 24. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Na igen. Jó kérdés. Valószínű, hogy nem követed a trendet..


Ha jó érettségid lesz, amúgy vágod az angolt, akkor reménykedhetsz, hogy egy jó szakmára sikerül szert tenned.


Ugyanis a tiszta villanyautóé a jövő.

Ebből a jövőképből kiindulva először autóvillamossági-szerelőnek jelentkezz.

Aztán tiéd a világ(persze ha érzéked lesz hozzá, és érteni fogod hogy az elektronok miért, és mennyi, meg hol?)


Ha ezután mész autószerelőnek, akkor Mesterúrnak fognak szólítani, te leszel a király.

2016. nov. 24. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Meg. Még akkor is ha nem vagy nagyon ügyes, vagy tapasztalt, de ha az vagy akkor meg bankot tudsz robbantani.
2016. nov. 24. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:

Ha csak az én szerelőmből indulok ki akkor igen!

Egy sima mezei autószerelő a srác akinek még a szakmája sincs meg! Egy autószerelő cégnél dolgozik napi 8 órát majd munka után a másik 8 órát otthon a kis garázsába tölti és fusizik ismerősöknek haveroknak. Hát mit ne mondjak elég jól megél :D

2016. nov. 24. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Alapvetően egy nagyon szopatós meló,egész nap kicsavart testhelyzetben küzdesz a berohadt ,beletört csavarokkal és a fél autót lebontod egy vacak cső kicseréléséhez,és akkor az elektronikai gebaszokról még nem is beszéltünk,amit 100ból ha 1 szerelő tud jól diagnosztizálni de arra is rámegy 2-3 napja ,amit senki nem fog megfizetni neki órabérben.


Amúgy meg csak saját műhellyel éri meg. Alkalmazottként kihajtják a beled és gombokat dobnak hó végén. Viszont a saját műhely nagyon de nagyon drága. Úgy szokta az egyszeri alkalmazott csinálni,hogy megsúgja a betérő ügyfélnek a telefonszámát,és akkor legközelebb hozzá jön majd a "sufniba" olcsóbban szereltetni. Így szépen lassan felcsövesedsz ,nő az ügyfélkör és lesz pénzed komolyabb szerszámokra,aztán akár alkalmazottra is.


A villanyautó komoly elterjedése még vagy 30-40 év,és annyira nem lesz bennük elromló alkatrész hogy fele szerelőgárda megy a levesbe. Se olajcsere,se hűtővíz se kuplung- váltó ,se kopó fékek se turbó se közös nyomócső, befecskendezők és sorolhatnám azokat a dolgokat ami ma eltartja a szerelőket...Lesz akkufelújító meg motortekercselő ,meg valami szemüveges kocka, aki programozgat és ennyi.De a mai belsőégéses motorral szerelt autók ha hirtelen holnapra leállna a gyártásuk,ami nagyon nem várható ,akkor is legalább 20 évig munkát adnak.

2016. nov. 24. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
0%
hat ha utalsz tanulni es buta vagy akkor eza neked megfelelo szakma...grat..nehogy tanulj, megart!!
2016. nov. 24. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Előző van olyan is aki gépészmérnökként szerel autókat. Azzal mi van? Vagy ha mindenkinek lesz egy büfészakos műdiplomája akkor ki fogja megjavítani az autódat?

Ez nem beolvasás csak érdekel a véleményed.

2016. nov. 24. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

#5: szerinted a villanyautó majd pinafingon siklik? Ugyanúgy van futóműve, kormányműve, kasznija.

Gondolj bele milyen szép lóvét le lehet majd akasztani egy kerékcsapágy cseréért, amit az agymotorban kell elvégezni, vagy azért a brutál lengéscsillapítóért, ami az egész rugózatlan tömeget kordában tartja. (azt majd szereted mikor a 200 ezer lesz a kopóalkatrész darabja, amiből 60-100 ezer cseppen le neked a bárditól/unixtól a listaárhoz képest....

Egyébként meg a villanyos résszel is bőven lesznek gondok, nem kell félni az új dolgoktól. A computer jó segítség, ha tudod használni. Meg az oszcilloszkóp, meg a multiméter.

Kicsit jobban bele kell tanulni a villanyos dolgokba, nem olyan ördöngősség az.

Talán kevésbé lesz "mocskos" a meló, nem tocsog majd olajsárban minden.

2016. nov. 24. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!