BMW E34 M50B20-ból hogyan lehet B25 öt csinálni?
Ismereteim szerint a B20 és a B25 nem azonos blokk:
Nem csak a löket, de a furat sem stimmel.
Ez a mókolás csak az M50B25, M52B25 és M52B28 esetében működhet, ott a furat azonos, elvileg "csak" át kell fűzni a motyót.
M50B25 -> M52B28 átfűzést már láttam, mármint a működő pácienst. Kell hozzá szakértelem, de működik.
Viszont engem lebeszéltek róla. Ha nem muszáj, amíg nincs baja, a blokkot nem tanácsos megbontani. Gyárban összerakták, az a tuti. Ha szétszedik, sosem lesz tökéletes. (... mondták nekem hozzáértők, én csak halandó júzer vagyok.)
Akkor már inkább motorcsere, lehet drágább (bár ez sem biztos), de üzembiztosabb. Akkor viszont miért 6 henger? .... miért nem V8? ha már lúd.... :-)
Következő gond: azt papírozni legálisan irreális küldetés, drága és beleőszül az ember.
A jó magyar szokás szerint "okosban megoldjuk" dolog pedig.... amíg nem derül ki, nincs gond.... de ha kibukik, ... ajjaj :-P
Szinte nem telik el hónap itt, hogy valaki ne akarná átalakítani kismotoros bömbölőjét egy 16 hengeres biturbósra.
A végén mindig oda lyukadunk ki, hogy a legolcsóbb és legbiztosabb: venni kell egy gyárilag megfelelő motorral szereltet verdát.
Jelen esetben 525/530/535/540.
Ha rám hallgatsz, ezt teszed.
Én az ilyen átépítéseket csak gyakorlott autószerelőknek ajánlanám. Ott van szakértelem, idő, és csak az anyagköltség terheli a delikvenst.
Vagy olyanoknak, akiknél a pénz nem számít. De akinek van zséje, az meg nem fog kókányoltatni, vesz egy M5-öt, oszt joccakát (kis túlzással).
Uff, én beszéltem :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!