Aki ért hozzá. Különös motor/elekromosság gondok a Cliomnál?
Sajnos nem rövid a sor..
1. Ingadozó alapjárat. Néha hideg inditásnál, néha csak üresben a piros lámpánál, de rendszeresen jelentkezik.
Kb 1600ig pörög. Mi lehet az oka?
2. 2-3-4 sebességben az autó gyorsul, de enyhén rángat, nyökög.
3. Szintén 2-3-4 sebességben nagyobb gázadásra csak a motor pörög, de nem gyorsul az autó. Ez valószinuleg kuplung gond lehet...
4. Elektromosság. Ha az autónál a fent emlitett magas alapjárat jelentkezik, felkapcsolt lámpánál visszaesik normális fordulatra. Ha az ablakot felhúzom akkor beremeg a motor és mintha pislakolna a lámpa. Üresben, ha eltekerem a kormányt enyhén megemelkedik a fordulatszám.
A városi 10 literes fogyasztás már csak hab a tortán.
Mit kellene megnézetnem, vagy cserélni elsősorban..?
Tudom akár viccesnek is tünhet a kis listám.. de nekem nem az.
Normális válaszokkal tudnátok a legtöbbet segiteni.
Előre is köszi
igen ez kimaradt, jogos:)
renault clio 2
1999es
1,4 benzines
A kuplung 100%, kormánytekerésre az enyhe fordulatszám emelkedés az a szervó (normális), a többi passz.
Én nem foglalkoznék vele, ez egy régi Clio. Megszabadulnék tőle és vennék mást. Pl egy Szviftet
Ilyen motor van benne?
Ez a jóféle K sorozat. A fojtószelep néha tele van mocsokkal. Ellenőrizheted az alapjárati motort is. Néha a szívósornál is beszív itt-ott némi fals levegőt, és a gyertyahézagra is allergiás.
A 10 literes városi fogyasztás nem túl nagy az 1.4-es motornál. Nekem is megeszik 8-at városban az 1.6-os Megane. Az 1.4-es gyári fogyasztása is magasabb, mint az 1.6-osé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!