5 éves mazda 6 dízelt 260 ezer km-el? Mazda 6 tulajok, mit mikor kellett cserélnetek?
"még minden gyári rajta,"
Ez a baj. Akkor hamarosan jön a turbó,kettőstömegű,magasnyomású szivattyú,porlasztócsúcsok,DPF..stb.
nem tudom, hogy első kettő miből gondolja ezt"
Talán abból,hogy ezen részegységek általában ekkora futástejesítmény után rövidesen bedobják a kakukkot.
Valószínű nem véletlen eladó az autó.Nincs ezzel semmi baj ,csak a vételárnál nem árt bekalkulálni a várható kiadásokat.
#5 Ez igaz ha benzinest veszel, dízelt azért hanyagolnám. Ha felkeresel egy mazda fórumot, ott szinte minden 2. kérdés vagy a rozsda vagy a DPF-el kapcsolatos.
pl: [link]
A kettőstömegű ugyan annyit bír mint más autókban csak a japánoknál *2 az ára a némethez képest. (sajnos tapasztalat)
" ha minden alkatrészt cserélni kell "
Ki mondta,hogy mindent cserélni kellene?Csupán utaltam rá,hogy a fönt említett darabok cseréje már egy ilyen futásteljesítmény után több mint valószínű.Egy kettőstömegű soha-sehol nem bír ki 500e km-t,az mese,az átlagélettartalma 2-250e km alakul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!