Melyik megy jobban 2. 0 benzines Avensis 2. 0 vvt-i 2. 0 TDiesel? Passat 2. 0 pd?
Egyik osztalytarsam apjának 2005 avensis 2 vvt-i van
Nekunk 2004 pdtdi passat
Osztalytarsam azt állitja,hogy gyorsabb az ő avensisuk !!!!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az egyiket porgetni kell , a masikat nem :D Benzin vs diesel :)
Amugy mind a ketto jol megy
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az Avensis gyorsul jobban,mert erősebb és mert könnyebb is.
Mind a kettőből a sedan-t véve alapul,a legerősebb 130Le PD és a legerősebb 147Le D4,manuális elsőkerekesnél.
De a dízel érzetre behozza a hátrányát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez most melyik Passat,a B6?
Mert abban van 2.0TDI 140Le,de az több mint 100kg-val nehezebb mint az Avensis,úgyhogy még annyira se.
És még mindig gyengébb.
B5-ből nincs 2.0TDI,B5.5-ből pedig csak 134 lovas van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha normál utcai körülmények között, tehát relatív alacsony fordulaton elváltogatva a váltót nézzük, akkor a dízel gyorsul jobban, mert mind a nyomatékát, mind a teljesítményét alacsony fordulaton adja le.
Normál utcai körülmények alatt azt értem, ahogy az ember városban átlagosan vezet. Azaz a dízelt kényelmesen 2000-2500 körüli fordulaton elváltva, a benzinest 2500-3000-nél.
De ha verseny van és a benzinest üvöltő motorral kihúzatják a jóval magasabb fordulatszám tartományba, ahol leadja a max teljesítményét és nyomatékát, akkor az van, amit a # 6-os válaszoló leírt. Egy idő (sebesség) után ráver a benzin a dízelre. Valószínűleg a végsebessége is a benzinesnek lesz nagyobb. (Ami gyakorlatilag csak egy elméleti lényegtelen adat, mert úgy sem fogod Magyarországon közúton végsebességen használni.)
De egyébként meg kell nézni a két autó gyári 0-100km/h-s gyorsulási értékét és kiderül melyik milyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!