Simson s51 (enduro) vélemény?
60/4 most lett felújítva, vrezo stb
95eft-t megér
Nem.
Egy rakás kakkantás.
30 éves ócskavas.
Elavult, nem felel meg a mai igényeknek.
Nem árulnak megfelelő üzemanyagot sem hozzá.
Szennyezi a környezetet.
Hangos.
Világítása csapnivaló.
Két generál közötti időtartam csekély.
Az összes buherált.
A fékek lófxxxt sem érnek.
A váz iszonyat gyenge.
Teljesítményre szánalmas.
ha az imént megsérültek volna a Simson fanok, akkor bocsánat
A 95 jó ár.
A moci nagyon jó.
A legújabb modell.
Modern, minden igényt kielégít.
A legújabb magas oktánszámú hajtóanyagokra tervezték
Környezetbarát
Halk
Világítása kiváló.
Gondozást nem igényel.
Csak jót lehet kapni belőlük.
A fékek úgy fognak mint a satu.
A váz iszonyat erős.
Káprázatos a teljesítménye.
(volt Simsonom, több is, soha többet..)
Sajnos a házi felújítások nagy részben kókányolások.
Tudom sokan megsértődnek, mert ők egy kalapácsal és csavarhúzóval szétfeszítették a blokkot és össze is rakták, de valahol ennek ott kellene kezdődnie, hogy blokkszéthúzó célszerszámmal melegen széthúzta, indikátorórával ellenőrzite a főtengely ütését. Felújítatta és cserélte amit kell, majd főtengelybehúzóval összerakta melegen, és rámért indikátorórával az eredményre.
Szóval túl sok reményt nem fűznék ahhoz, hogy felújított, mert milyen felújítás lehet az amit eladásra csinálnak.
A vrezó pedig valószínűleg háztáji, ami mégha szép is, nem mindenki bírja a hangját. És még kevesebben tudják bekarburálni a motort hozzá.
Egyébként a maga módján az Simson nem rossz motor, csak nem szabad egy modern motorhoz hasonlítani. Egy jól karbantartott jó minőségű alkatrésszel szerelt pedig megbízható is. Csak ilyenből kevés van, és nem is a kínálat alján lesz.
Szépnek tűnik, és sok alkatrészt cserét is. Látszik, hogy nem eladásra lett felújítva.
Mondjuk csak úgy venném meg, ha jár hozzá a gyári kipufogó, gyujtás is. Bármennyire is írja a Babetta gyujtást stabilitását, én inkább rosszakat hallottam róla - vagyis eléggé megoszlanak a vélemények. Van akinek nagyon stabil, van aki szenved vele. A kipufogó meg szintén megosztó dolog, saját részről volt nekem is, de olyan hangos volt a hangja fordulaton, hogy inkább feltettem egy belső rezósat. A tervezett kipufogó sokat dobott a teljesítményen, de 3 utcával lentebb is tudták merre megyek, és nem feltétlenül akartam kirakni az ablakba milyen motorral és mennyivel megyek. A belső rezót alig lehet érezni, viszont gyárias kinézetű és gyárias a hangja. 60-as pedig a 110kgommal így is megfutja a 70-75 öt sík úton.
Összességében azt javaslom, hogy menj el és nézd meg. Ha esztétikailag rendben van, már sokat spóroltál. Mindenképp járjon egy nyomon. Törött motort írtó nehéz rendbe hozni. A motor pedig próbakör alatt fogja megmutatni jó-e vagy sem. Összességében igényes alkatrészeket építettek bele. Éppen ezért jó kompressziónak kell lennie, melyet berugáskor érezned kell. Gyertyaképe legyen szép őzbarna, és tudj könnyedén menet közben minden sebességbe váltani. Kritikus az üres megtalálása illetve egyes vagy 4-es váltás.
Ne fulladjon semelyik fordulatszámban se és ne torpanjon meg.
Ha ismerőssel vagy egyedül is úgy látod, hogy tetszik és jól is megy akkor már csak meg kell egyezni :)
Sok sikert a vásárláshoz
utolsó válaszoló!
Az nem az
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!