Miért ugrál az autó eleje kerék kipörgetésnél?
Nem kell lehülyézni... Meleg motornál vizes úton amikor a fordulatszám ha nem elég magas mondjuk (benzines) olyan 3,5 ezer körül van akkor elkezd ugrálni az autó eleje és úgy pörög ki. Ha magasabbra nyomom olyan 4 ezer környékére akkor simán pörög a kerék.
Opel corsa c 1,2-esről van szó.
Jelzem, nem szoktam kínozni az autót és száraz úton sem szoktam kipörgetni csak a napokban kezdett jobban érdekelni hogy miért és ahogy vizes az út napok óta úgy tűnt fel.
Azért mert kisebb fordulaton kisebb a motor nyomatéka,valamint a kerék fordulatszáma is kisebb,ezért nem pörög el folyamatosan,hanem hol betapad,majd azonnal elpörög,és így tovább,amíg vagy nem veszed el a gázt,vagy váltasz fel.Avagy tolsz egy padlót,hogy folyamatosan elpörögjön.
Nem kell megijedni,nincs semmi gond,de ha így pörög ki,az igencsak ad a hajtásnak,és a vezérlés se szereti.Úgyhogy vagy tapadjon,vagy pörögjön ki rendesen,de ne pattogjon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!