Eszi a kocsim az olajat, mit tegyek? Csutig töltötték kb 1500 kmrel ezelőtt. Folyni nem folxik, füstölni nek füstöl. Kép lent.
2016. nov. 12. 14:08
11/16 A kérdező kommentje:
Koszi az eddigi valaszokst! A nagx kerdes az az lenne, hogx nem e lehet, hogy hengerfejes? Ez esetben a legkisebb hibaval a legnagyobbig( hengerfejcsere repedes miatt) mekkora koltsegre szamithatok? A kocsi tipusa A3 1.6 benzin 8 szelepes. Koszi a valaszokat!
2016. nov. 12. 17:50
12/16 anonim válasza:
A3-ba ha jól emlékszem 4,5 liter olaj kell, ez azt jelenti, hogy kb. 1-1,5 olaj fogyott el a 2300 kilométer alatt. Ez egyáltalán nem sok. Ha egy kocsi hengerfejes, akkor annak leggyakoribb produkált hibajelensége, hogy a hűtővíz keveredik az olajjal. Ha nálad nem áll fenn ez a helyzet, akkor nem valószínű, hogy hengerfejes, inkább csak kopott a motorblokk, vagy jobb esetben csak a dugattyúgyűrűk.
13/16 anonim válasza:
10 lityi cseréig.Ez a nem semmi.Nálam 8 liter.,ikorNa a szerviz és a gyártó a gari miatt teszi azt,hogy 1 000km alatt 1 lityi megengedett.Ha ez alatt van a zabálás, akkor kuss van a tulajnak.A tulaj zsebére kijavítják a hibát,de nem a garira.Te az épített autóra mondtál valamit.Egy utcai használatra gyártott új,0 km-es autóm enne annyit, mint amennyi a gariban benne van,én a zsebemre kijavítanám,de az életben többé nem vásárolnék attól a gyártótól,sőt még minden hol véleményt nyilványítanék.Az enyém 4 ezernél nyelt felet,mikor vettem.Most 8-nál egy decit,mert nekem az 1 lityi sok lett volna cseréig,és ez csak növekedett volna gyorsan.Ha viszont csináltatni kellett volna valakivel, tutira vártam volna vele.A régi tulaj ásványi olaja miatt a koksztól megragadtak a gyűrűk.Takarítás,gyűrűzés megoldotta.Én is maximalista vagyok.A 6-os voltam.
14/16 anonim válasza:
"Hogy jött ki a 15 liter? Nem 15ezer kilométerenként cserélünk olajat!"
1l/1000km az 15000km alatt a matematika jelenlegi állása szerint 15l. Mutass az elmúlt mondjuk 15 évből olyan autót aminek a gyári csereperiódusa kevesebb.
15/16 anonim válasza:
Van suzuki 25 000 periódussal.14-es ezt aki betartja a gari idő után rövidesen megszpja.120 000 autó már van olyan ,amelyik rendesen szlopál már.Egy gondos tulaj már max 10-nél cseréli,mert a koromtól fekete.A carbon meg keményebb mint az acél és csiszolva végzi a munkáját.
16/16 anonim válasza:
"Egy gondos tulaj már max 10-nél cseréli,mert a koromtól fekete."
Egy még gondosabb 5-nél...
Egy dieselnél meg párszász km után fekete lesz,így az olaj szine pont semmit nem mond az állapotáról...a kérdés nem erre vonatkozott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!