Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kettőstömegű cseréjénél...

Kettőstömegű cseréjénél munkadíj mennyi?

Figyelt kérdés

Szerencsére még csak érdeklődés képp nézegetem de munkadÍj-ra nem láttam leÍrást.

Akár tapasztalatból akár tudottan, a lendkerék ára nem érdekel azt tudom, csak a beszerelés költségei :) köszi :)


2016. nov. 7. 20:47
 1/7 anonim ***** válasza:

Nem kis meló, mert le kell hozzá venni az egész váltót meg egyéb sallangokat. De nyilván ez autófüggő is.

Nekem 50.000Ft volt pár éve...

2016. nov. 7. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Tipus függő, de átlag 4-5 órával szamolhatsz. Győr környékén egy maszek szerelő kb 7000 oradíjal dolgozik. Márkaszervizek kb 12000.
2016. nov. 7. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
0%

Miért nem kérdezed meg a szerelődtől,ahol csinálni fogod?


Nem értem,napi szinten jönnek ezek a kérdések hogy ennek és ennek mennyi a munkadíja.

Akinek autója van,és nem tudja maga megjavítani,annál nem kéne alapvetőnek lenni egy bejáratott szerelőnek,akit fel tud hívni ilyen esetben,és meg tudja kérdezni,hogy mennyiért vállalja?


Ez olyan mintha azt kérdeznéd hogy mennyibe kerül egy hajvágás.Itt ennyibe,ott annyiba.


50 ezer forint munkadíjnak egyébként pofátlanság egy kettőstömegű cseréért.

2016. nov. 7. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

Koszonom a válaszokat!


Azért nem kérdeztem még a szerelőt mert este 7-8-9kor már csak nem hivogatom és érdekelt:)

Epp most lesz vezérlés arra legalább 30at mondott ezért nem is számítottam kevesebbre de reméltem h nem horror osszeg.

50 pofátlanul sok vagy kevés? Hogy érted?

2016. nov. 8. 04:55
 5/7 anonim ***** válasza:

Nem tartottam soknak az 50-et. Nyilván olyan autónál, ahol egyszerű lekapni a váltót, annál sok.

A ki-beszerelés fél-fél munkanap volt. A kiszerelésnél szabadságon voltam, ott álltam végig az autó mellett, láttam, hogy nem kis munka. A futóművet, bölcsőt is bontani kellett hozzá, majd levenni a váltót. a ledarált fejű lendkerék rögzítőcsavarokat egyenként lefaragni, stb. Természetesen visszaszerelésnél már a váltó is új olajat kapott stb...

Egy egész déleéőtt az én autómmal foglalkoztak, célszerszmokkal, csápos emelővel, ami nekem otthon nincs. Mindezt 25.000Ft-ért, ami áfa nélkül 19.000. Ebből kifizeti az adót járulékokat, marad a fel, amiért ketten fél napod melóztak. De a szervizben az egyéb személyzetet, irodistákat is el kell tartani, tehát ez nem mind marad a melós zsebében. Most a szerszámok bekerülését, amortizációját, a műhely fűtését, villanyszámláját ne is vegyük ide, mert az tényleg elhanyagolható.

Végső soron a szerelőknek fejenként marad ebből kb nettó 4000Ft. Nem tartom soknak.



Csak összehasonlításul, tavaly kb ilyenkor Pesten behalt a generátorom. Nem vagyok ismerőe arra, így a XIII. kerületben a Teve utcában betértem egy szervizbe. Hangsúlyozom, hogy nem márkaszerviz!

El is vállalták. A generátor lett felújítva. Másnapra kész is lett. Mentem akocsiért, ahol a munkfelvételen bájvigyorral közölték hogy 70.000Ft-ot kérnek szépen. Ilyen tételek voltak a számlán, hogy műszeres hibakód kiolvaás előtte 5000Ft, utána 5000Ft. Mikor a farkam se kért ilyet. Egy multiméterrel 0Ft-ért megmondtam nekik, hogy nincs töltés. Továbbá generátor ki/beszerelés: 15.000Ft... Két csavart kell hozzá kicserélni és egy csatlakozót lehúzni. Ha valaki lassan dolgozik, max 15 perces munka.

Úgyhogy ehhez hasonlítsuk már! Ne ahhoz, hogy a Józsi bácsi a garázssoron zsebbe mennyiért csinálja nyugdíjkiegészítésként...

2016. nov. 8. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:

sajnos vannak ilyen szervízek.

Bátyám fiestája beadta a kulcsot nem tudták mi a baja, 1 hétig volt benn a kocsi sima maszek szerviz. 120.000 ft-ot kértek mondván sok volt a munkaóra, működött 4 napig az autó és megint elkezdte a régit.

Majd másik szerelőnél kiderült a hiba oka, egy pár órás munka után megvolt és alkatrésszel együtt 22.000 Ft volt.


Szeretik ilyen címszavak alatt lehúzni az embert. Mi vezérlés cserénél megmondtuk csak ezt és a féket cseréljék amire vittük, ha halálán van az autó is más okok miatt ne nyúljanak hozzá (természetesen semmi baja nincs),

2016. nov. 8. 09:07
 7/7 MALICIA66 válasza:

Az enyémen épp aktuális lesz, bár még nem zörög nagyon, csak alapjáraton hallani néha. Szóval ahol megállapították, ott 231000 forintot mondta a lendkerékre :)

DSG váltós autóm van.

Aztán körbenéztem. Vidéken volt 125ezerért. Majd ráleltem egy 110ezresre ami LUK lenne.

Ugye van még a beszerelés és annak költsége. Nem gyerek játék egy ilyet belőni, beállítani, stb. Célszerszámok vannak hozzá és méregetni kell. Komoly oktatások vannak kettős tömegű lendkerék beszerelésből. Nem véletlenül.

Szóval bruttó árat írtak az árajánlatba, alkatrész és beszerelési garanciával. Kb 4000 forint árkülönbséggel a két alkatrész márkája között. Meglepetésre a Sach az olcsóbb 121ezerbe kerül és a beszerelés díja 58ezer forint lenne. Fogom a fejemet, de meg kell csináltatni, mert még nagyobb gondokat okozhat ha így járok vele. És ezt sufniban, kombinált fogóval a szakibácsi nem csinálja meg hibátlanra. Ez van.

2017. márc. 20. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!