Miért áll le? Van egy 1998as vw golfom,1.4es. Amig megy a szivatoja semmi problema. Miutan elerte a megfelelő 90fokot, benyomom a kuplungot valtas miatt leesik a fordulat es leáll a motor. Miért csinalja?
Karburátor le van retkesedve, vagy ha injektoros akkor a porlasztócsúcs.
Ki kell pucoltatni, olajat cserélni szűrőt, tankot kimosni stb. Márkafüggetlen szervíz megcsinálja..
"Hova vigyem? "
Szerelőhöz.
"Mi lehet a baj?"
Majd ő megmondja.
Köszönöm eme hízelgő szavakat így ismeretlenül is. Ha még egy tanácsot megfogadsz:
miután az autó már volt szervizben és a probléma nem oldódott meg akkor reklamálj a szerviznél, helyezd kilátásba a fogyasztóvédelmet és hasonlók hátha akkor sikeresebben megoldják a problémát.
Ha jól értem a kérdésben 1.4 16 szelepes VW motor van, ami hengerenkénti injektoros, ebben már nincs a klasszikus értelemben vett szívató. Ha üzemi hőmérsékletnél elmegy az alapjárat akkor ott valami elektromos problémának kellene lennie, ami miatt nincs megfelelő alapjárat szabályzás melegen. Egy kis diagnosztikával biztos kideríthető mi a gond. Lehet csak a pillangószelep környéke van elkoszolódva, ezért lassan zár vissza és e miatt túl szegény lesz a keverék és leáll. De lehet akármi más is, megfelelő diagnosztikával meg lehet mondani.
Keress egy rendes szervizt, akár egy Bosch szervizt ha nincs más, 15 perc alatt megmondják mi a baj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!