Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Első autónak E36-os BMW-vel...

Első autónak E36-os BMW-vel mennyire járnék rosszul?

Figyelt kérdés

A "elsőnek bmw? hülyegyerek" stb válaszokat hagyjuk, előre is köszönöm.

tisztában vagoyk vele hogy nem suzuki árban mérik hozzá az alkatrészt, és a fogyasztással is tisztában vagyok, ezen felül van valami kirívó hiba/tulajdonsága?


2016. nov. 2. 10:17
 1/8 anonim ***** válasza:

"van valami kirívó hiba/tulajdonsága?"


Igen van,az hogy gyakorlatilag nem maradt mar vasarlasra erdemes peldany...ha meg mégis azt meg olyan árban mérik,hogy annyiert autot is lehet venni!

Ha meg megis minden aron ilyet akarsz akkor 25i-től felfele szabad csak gondolkodni!Remelem.azoknak is tisztaban vagy a fogyasztasaval es az egyeb költségeivel!

2016. nov. 2. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
10-ből 9 lukasra van rohadva, ennyi csak velük a gond.
2016. nov. 2. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Ha jót akarok akkor hagyjam?
2016. nov. 2. 11:28
 4/8 anonim ***** válasza:
Sokkal jobban jársz vele mint az utódaival. Vannak azért jó állapotúak is de nyilván azok drágábbak az átlagnál.
2016. nov. 2. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
en neha azon gondolkozom, hogy ez a kerdes szandekosan szerepel-e mindennap itt, vagy tenyleg ennyire sok ember akar ilyen taligat venni menoskodeskent, hogy o ki ne maradjon a sorbol. miert akar mindenki e36 bmwt elso autonak?
2016. nov. 2. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Nem mindenki hanem csak az itt kérdezők harmada. De már az is sok igazad van.

Az itteni kérdések és válaszok alapján minden fiatal meg van győződve arról hogy ha vesz egy bmw-t akármilyen szúrágta régit akkor özönleni fognak a csajok.

Ezt erősítik azok is akik bmw behozatalra szakosodtak feketén és terjesztik hogy milyen jó csajozós autók. A naiv fiatalok meg benyalják ezt.

Oszt rájönnek hogy ahhoz egy 10-en milliós autó kellene.

A csajozós autó a szép autóknál kezdődik mint Maserati vagy Aston Martin.

2016. nov. 2. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Kb. két lehetőséged van, ha tényleg egy jó állapotú E36-ot szeretnél:


1. Ha nagyjából tudsz autót szerelni/bütykölni, akkor szánj az egész herce-hurcára másfél milliót. (700.000-900.000 az autó, a maradékot meg beleborítod) Ennyiből már egy aránylag jó állapotút ki lehet hozni.


2. Ha nem tudsz szerelni vagy biztos hogy másra fogod bízni a szerelést, akkor 1.000.000 - 1.200.000 körül lesz csak maga az autó, aztán reménykedj benne, hogy sem az eladó, sem a későbbi szerelő nem akar/nem fog átvágni. (és itt tenném hozzá, hogy az E36-osok ára kb. most van a mélyponton)


Nagyon jó autók az E36-osok, (pláne a 6 hengeresek valami isteni autók) csak sajnos ugyanazt élte át, mint az Opel Calibra és a Honda Civic. Minden h*lyegyerek megvette, fenntartásra/szervizekre nem volt pénze, de azért rommá hajtotta. Most sajnos épp az E46, de helyenként már az E39 is átéli ugyanezt.


Illetve E36-os facebook csoportokban magad is láthatod, hogy az E36-al foglalkozó emberek elég nagy része (akár eladó, akár szerelő) nem éppen jóindulatú és ott próbál meg lehúzni, ahol csak tud.


Jelenleg a piacon lévő E36-osok nagyon nagy része a következő életutat járta be:


Pistike megvette a friss jogsijával az E36-ost, mert látta hogy milyen olcsó és mégis csak BMW

---> Az eladó elhallgatott egy csomó hibát az autóval kapcsolatban, tehát nem túl jó állapotú az autó

---> Pistike elviszi szerelőhöz, aki benyújt neki egy jó 300.000-es számlát.

---> Pistikét jól lehúzta a szerelő, mert max. 80.000 forintért használható állapotba lehetett volna pofozni az autót, de még az sem csinálta meg teljesen a szerelő a "profit" maximalizálása érdekében

---> Pistike érzi hogy még mindig nem stimmel valami az autóval, közben befigyel egy-két padkázás és kisebb-nagyobb sérülések is, mert csúszni is akar azzal a szerencsétlen autóval.

---> Közben befigyelnek kisebb-nagyobb "tuningok" is, pl. leülteti az autót, nagyobb kerekeket rak rá, keményít a futóművön, tehát az autó élettartamát még jobban megrövidíti.

---> Pistike rájön, hogy anyagilag nem fogja bírni, eladja az autót, de ő is elhallgatja a hibáit a potenciális vásárló előtt, majd pedig jól eldönti magában, hogy a BMW egy sz*r, ilyet nem szabad megvenni.

---> Kezdődik elölről az egész körforgás


... és simán vannak olyan autók a piacon, amik vagy 3-4 alkalommal is bejárták ezt a kört és 500.000-ért igen jó eséllyel ilyenekbe fogsz belenyúlni.

2016. nov. 2. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

nagyon rosszul járnál vele.

A fentebb említett okokból is, illetve...

Első autó. Akkor 17-19 éves lehetsz. Még a legbutább E36 is 100 ló fölött van. Elöl motor, hátul kapar... nem kell az neked, akármennyire is úgy gondolod. Ha megcsípsz horror áron valami ténylegesen patent példányt, azt kár lenne az első fára felcsavarni, ha meg eleve szar a verda, akkor a kezdő és BMW-s vérmérséklet adta kockázatra rádob egy lapáttal az autó műszaki állapota. Tehát tutira életveszély, és nem utolsó sorban pénztemető. Ha "boyracer" akarsz lenni, vegyél valami elsőkerekes méregzsákot, kezdésnek elég. Én anno E30-at akartam, végül Vectrám lett (még 11 év után is megvan, és féltve őrzöm), és visszagondolva jó ez így, mert emlékszem mikbe mentem bele pár éves jogsival, és egy hátsókerekes E30-al garantáltan meghaltam volna 3 hét alatt.

2016. nov. 2. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!