Audi A4 2009-2010 es modellek,2. 0-3. 0 motorral, , TDI, kb 150 ló körüli?
alkatrészek nemvészesek bár kinek mi..pl koplett kupllung, kettőstömegú meg kinyomócsapágy csere 200 ezer.
légtömegmérők darabja 40-70 ezer, turbó felújítás 100 körül
a 2.0 tdi-t sokan szidják, a 3.0-res inkább ajánlott de azt hiszem az már v6 így ott megint csak érzékenyebb pont (mint a 2.5ös v6osok sem túl megbízhatók)
1-es nem éppen jól tudja.
A 2.0 CRTDI-k (amik 2008 után vannak) már nem problémásak, teljesen jó motorok, az olajpumpával sincs baj. A 2.0-ból van 140 és 170 lovas is, tehát neked nem kell 3.0 TDI. Egyébként a 3.0 TDI szintén egy nagyon jó motor, köze sincs a 2.5 TDI V6-hoz, mert teljesen más fejlesztés. Bár ha hozzá kell nyúlni, akkor drága (vezérléscsere 2 nap, ki kell venni a motort. Igaz, 10-15 évente ha szükséges, mert nincs csereperiódus).
Szóval neked elég a 2.0 TDI, nagyon takarékos (5-6 liter), fenntartása egyre olcsóbb, ahogy kezdenek elterjedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!