Mennyire reális a 7200-8700eurós ár egy 2010-es Audi A3 1.8 TFSI illetve 1.4 TFSI-ért?
Nézegettem ooyyon ezt a típust és Németben találtam párat,kívülről és belülről is szép állapotban vannak.
Én valahogy olcsónak találom,mennyire hihető hogy ott ennyiért már van?
Mondjuk valóban van 1.4-es verzó,1.8 annyira itt nem megy.
Van amúgy ezeknek a TFSI motoroknak valami hibájuk amit esetleg 2010utána javítottak? Vagy a 2010-es A3 tfsi motorral már vállalható?
Azt hol találom hogy milyen hibái vannak az első szériásoknak?
Tesztet olvastam róla de nem találtam hogy mik a gyenge pontjai ezeknek a motoroknak.
Gondolom szelepszár koxolódás az van.
Állítólag 80ezer felett olajat is zabál,nem tudom igaz e vagy sem.
Golfoknál tudok még olyat hogy vezérlésnél a feszítő patron gyenge volt,2012től már javítva.
Audiknál nem tudom mik vannak a listán.
Tök mindegy, h vw, v audi, ugyanazt a motrort kapja.
A lánccsörgés, rosszabb esetben szakadás, szelepszárkokszolódás. Vezérműtengely állító szerkezet cseréje, az ami kötelező 100, v 120 km- enként, költséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!