A Bmw közül miért a 3-as a legkelendőbb modell?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az e90-et már nem nevezném "újabbnak" mert 2005 és 2013 között gyártották és ezért már nem mai csirke.
Az f30 is gyártódik már vagy 5 éve (lassan 6).
A hármas van a legjobban árazva és az árához képest a legoptimálisabb. A kisebb modellek a méretükhöz képest túl drágák. A nagyobbak meg azért drágák mert hát ugye nagyok.
A lefingottabb állapotú és emiatt olcsóbbakat a fiatalabb 20 év körüli korosztály veszi és baromkodnak velük. A jobb állapotúakat az idősebb 30-40 év körüli korosztály.
Biztos elég egy alap f30 is mindennapos használatra. De kinek mi az igénye ugye.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Csak nézz rá. Az egyes csak 2 embernek kényelmes, 4-nek már nem és fika a csomagtartó. A 3-as két embernek kényelmes, plusz kettőnek még elfogadható és van csomi. Az 5-ös az 4 embernek kényelmes, a 7-es pedig a csomagoknak is kényelmes.
A mindennapokban a legtöbb ember nem vesz feleslegesen kicsi vagy feleslegesen nagy autót. A nagyon nagy átlag számára a 3-as a kompromisszum.
3-ast nem vennék esetleg cabriot, inkább 5-öst. Az egy középút..nem kicsi,de nem is 7-es méret. Úgylátom,hogy az emberek próbálnak a legolcsóbban hozzá jutni leginkább egy hármashoz, főleg az ábrándított ki, hogy m paket szép gyönyörű ,belül meg egy full egyszerű szövet kárpit,mindenkinek más tetszik,de 10 milliónál szerintem jobban áll egy bőr kárpit ,tudom sokan mondják kényes,de a kiadott 10 millió után nem hnném,hogy ez a legnagyobb kiadás..
Tegnap láttam egy Opel Astra G-t mögötte egy 1-es Bmw. Méretben látszott,hogy az 1-es jóval kisebb belsőre kb mint a g astra , összeségében így azt mondom,hogy 6 milliót nem adtam volna az 1-ért annak ellenére,hogy tetszik.
Szerintem főleg a 20-as, 30-as korosztály veszi, és leginkább státuszszimbólumnak. A BMW-k nagyon nagy százalékán látszik, hogy kintről hozták be, és legkisebb motor van bennük.
Asszem a totalcar-on is volt nem egy cikk erről, hogy a külföldről behozott autó típusoknál magasan vezet a 3-as BMW.
Arról is írtak egyszer, hogy itt magyarban csak az embléma miatt veszik az emberek, egy kereskedő nyilatkozott ilyesmit, hogy ha azonos áron egy fullos Mondeo vagy egy fapados 3-as közül kell választani, 5-ből 4 vevő a BMW-t veszi meg.
2 személynek jó a hármas, amúgy az én ízlésemnek túl kicsi. Viszonylag sokat utaztam egy E60-as ötössel, és hátul még abban is nagyon kevés hely van a lábnak. Összehasonlítottuk egy Passattal, minimum 5 centivel nagyobb hely volt a Passatban. Persze abban vékonyabb az ülés és nincs tele motorral.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
SZVSZ tényleg az embléma miatt veszik de nem státusszimbólumsága miatt mint ahogy ahogy a totálkár hatásvadász és kattintásvadász módon írja. Hanem mert ha egymás mellett áll egy ugyanakkora és kb ugyanolyan árú Mondeo és BMW a telepen akkor ott az dönt hogy melyik a jobb minőségű autó. Attól függetlenül hogy igazából melyik ténylegesen a jobb minőségű az emberek fejében az van hogy a Mondeo rosszabb minőség és a BMW a jobb (a Mondeonak amúgy sincs valami jó híre).
Azért veszi meg mert azt hiszi hogy jobban jár majd.
De nem csak ez a két márka van. Olyat is láttam már hogy egy Toyota és egy Audi között kellett valakinek döntenie és az Audit választotta mert az nem rozsdásodik (tényleg az egyik legrozsdaállóbb márka) de a Toyota már rügyezett pedig az Audiban kétszer annyi km volt.
A műszaki állapothoz meg a legtöbb vevő max csak szeretne érteni és meg fogja venni a roncsot is ha az ki van polírozva és belül van fújkálva finom szagos szilikonnal és nem fogja fel hogy azért volt olyan olcsó mert egy roncs.
Na de most már mivel sokaknak lett BMW-jük az emberek rájöttek hogy nem is biztos hogy jobb választás de az biztos hogy költségesebb mint pl egy Mondeo. Ez már jóll látszik is azon hogy már egy ideje nem a hármas BMW a legtöbbet behozott autó hanem a Passat. Egyre több Mazda 6-ot is hoznak mert arról meg rájöttek hogy ár és érték arányban az egyik legjobb. Az Audik behozatala is törekszik felfelé mert idő és rozsdaálló de ugyanolyan motorok vannak bennük mint a Volkswagenekben és ezért olcsó őket javítani. A kereskedők helyében is már ezeket hoznám be. Audit vagy VW-t vagy Mazdát.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!