3 milliós használt autónál mennyi az esély, hogy nincs visszatekerve a km óra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Semennyi sajnos...
Keteselyes a hasznaltauto vasarlas :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én évi 15-20000 kmet megyek. A szüleim 8-10000-et. Egy haverom aki területi képviselő 60-70000 et.
Szóval 3 eves autóba 25000-200000-ig bármi lehet. Ha ezt a terüli kepviselős autót egy kereskedő vissza tekerné kb 80000re én is elhinném. Mivel nagyon megkímelt allapotú.
A srác azért is vigyáz rá, mert a nem kopasbol eredő meghibasodasokat levonják tőle
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pont az olyan emberek miatt megy a tekergetés,akik az alapján vesznek kocsit.
És igen,sokan azért tekerik vissza,mert éppen van egy 400 ezret futott,végig szervizelt és vigyázott autója,amivel szinte csak autópályán ment,mégis a szomszéd 3 gyerekes anyuka ugyanolyan autóját sokkal többért elviszik,amibe fele annyi km sincs,mégis minden reggel vitte vele a gyereket iskolába,városba kínozta,nem értett hozzá meg a gyerek is teleszemetelte,de az átlag gyökér elhiszi hogy mennyivel jobb,mert fele annyit futott.
Én az első autómat majd egy évig szakadt kilométerspirállal használtam,így se a sebességet se a megtett km-t nem mérte,mégis mivel értelmes ember volt a vevő,így be is vallottam neki,hogy az óra szerinti km-hez adjon hozzá még úgy 10-15 ezret.Megértette,elfogadta.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van rá esély, főleg, ha nem neppertől, hanem hivatalos márkakereskedésből veszed. Ilyenek tipikusan a 3-4 év után visszavitt lízinges kocsik.
A lízingcégek nem szarakodnak visszatekeréssel és a márkakereskedések sem kockáztatnák becsületvesztést.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyébként amelyik hirdetésben ki van emelve hogy valós kilométer,meg így meg úgy lekérdezhető,az szinte tuti kamu.
Senki nem kérdezte hogy kamu-e a benne lévő kilométer,és senki nem kérdezte hogyan tudja ezt bizonyítani.
Érdekes,a bivalyerős,hibátlan motor közhelyek mellett nem szoktam látni hogy nyugodtan lemérhetem a kompressziót ha megnézem.
A legjobb amikor külön kiemelik hogy végig márkaszervizben szervizelt.
Tök jó,akkor tudom hogy végig kétes módon és eredménnyel végezték el a munkákat,vagy éppen kiloptak belőle alkatrészeket,vagy lefelezték az ECU-ban a szervizlámpa intervallumát és a többi szokásos finomság.
10 hírdetésből legalább 4-ben nagy betűkkel bizonygatnak nyilvánvaló kamukat,legalább 2-nél alig írnak róla 1-2 szót,ők azok akik majd telefonon rádsózzák,másik kettőben végig fényezik és dicsérik,de a végén odaírják hogy foglalkozós,vagy apróbb filléres hibával,persze,nem nyilvánvaló hogy azért adja mert nem tudja megjavítani,vagy nem éri meg.
A maradék kettő kertelés nélkül leírja az autóval kapcsolatos tudnivalókat,a hibákkal együtt,szépítgetés nélkül.
De általában 10 emberből 8 féreg is amikor pénzről van szó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A ez egy futást teljesítményt már digitálisan is rögzítő autó, a komputert is ellenőrizni kell átvizsgálásnál, meg le kell belőle kérni az adatokat.
Ha még nem, akkor ritka kivétel ha nincs tekerve. Kivéve ha első tulajos, és kereskedő sincs a képben, akkor van rá esély, hogy nem nyúltak hozzá az 'óraálláshoz'.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Gondolom itt még senki se látott olyat hogy műszakin egy bontóból hozott óracsoportot fényképezett le a vizsgabiztos,vagy éppen egy másik kocsi kipufogójába dugta a szondát,majd álló motornál lefotózta a mérést,vagy éppen úgy készítette a fotókat hogy használhatatlanok legyenek,vagy hogy az eredetvizsgás fickó lusta volt szenvedni hogy megkeresse a blokkon a kódot,vagy éppen megtalálta és nem tudott mihez kezdeni vele hogy nem egyezik a forgalmiban lévővel,de mit számít,átengedte.
A mostani autómat forgalomból kivonva (biztosítás hiánya) vettem,érvényes műszakival,ami már nem történhetne meg,ugyanis biztosítás nélkül nem lehetne műszakiztatni se.Mégis kapott 2 évet.És mikor azt hittem hogy újra kell műszakiztatnom,akkor SOS-ben kerestem aznapra valakit,és akit ajánlottak nekem,arra a kérdésre hogy a xenon probléma-e,meg a repedt szélvédérő,arra annyit mondott hogy jusson el oda és meglesz.Érdekes mód az előző műszakit is a xenon-al kapta meg az ország másik felében.
Szerencsére nem volt rá szükség végül,de ilyen ez a világ.Sok hasonló szép történetet tudnék még mesélni,botorság ilyen hatalmas bizalommal lenni a hivatalos szervek meg a márkakereskedések felé.
Ez Magyarország,itt a hivatalos annyit tesz,hogy több zsebbe ment a pénz,vagy éppen egy zsebbe ment több pénz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha, ez egy futást teljesítményt már digitálisan is rögzítő autó, a komputert is ellenőrizni kell átvizsgálásnál, meg le kell belőle kérni az adatokat. - hibásan értelmezte a telefon.
Alap, a vizsgán az hogy van mód csalásra. - ez tényleg ilyen ország.
Használt autót, én már csak jó ismerőstől, de nem baráttól veszek. A barátság többet ér, mint sem azzal kockáztassam, hogy azt sem lehet tudni ki a hibás, egy-egy költség, vagy esetleges komoly probléma esetén.
Jó az is igaz, a barátaimnak nincs olyan autója ami nekem kellene, akiknek meg van bőven azok meg a jó ismerőseim.
De ezt a vásárlási szokást, a jövőben is irány elvnek tartom majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!