Egy 1999-es 1.9-es diesel partnerről van szó. Először egyenesben, lassú gurulásnál tapasztaltam, hogy leállt az autó, mindenféle rángatás stb. nélkül. Utána egy helyben álltam, majd lassú kanyarodás közben éreztem, hogy nincs szervó, nem jár a motor. Percekig próbáltam indítózni, mire beindult. Utána egy kanyar előtt is megcsinálta, mikor bekuplungoltam, éreztem, hogy a kanyarban ismét nincs szervó, de amint felengedtem a kuplungot, a lendületes gurulás miatt egyből be is indult. A minap pedig egy parkolóban akartam indulni, de ismét nem indult.. 4-5 indítás után az akksi fel is adta, nem tekerte. Bebikáztuk, hazajöttem. A saruk elég oxidáltak, azokat megtisztítom, amíg megjön az új akku. De a menet közbeni leállásra szerintem nem magyarázat az akku.. Szerintetek az mitől lehet?
Ez az 1.9-es motor többet elmegy, mint bármelyik német szar hasonló dízelmotorja.
Kérdező az adagolóddal lesz gondod(aminek marhára semmi köze a franciákhoz, meg a peugeothoz 1-es) ez ugyanúgy elhervad bármelyik gyártó típusánál.
Valószínű LEVEGŐSÖDIK az üzemanyagrendszered, elég sok helyen megtörik a 94-es évjárat feletti bármilyen autó üzemanyagcsöve, vagy a résolajcsöveknél.
Ezeket kéne első körben átnézni, illetve ha hidegen nagyon nehezen indul, és melegen már könnyebben, akkor egyértelmű, ez a baj. Szinte 99%
2016. okt. 30. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 A kérdező kommentje:
Rendben, megnézzük. Az autó amúgy tökéletesen indult eddig a hidegebb reggeleken is, nem volt vele probléma. Melegen jött néha elő ez a probléma.
2016. okt. 30. 07:22
4/14 anonim válasza:
Kacag a májam kedves 2. válaszoló...
Ugye nem akarsz egy dízel Peugeot-ot, mondjuk egy TDI Passat-al összehasonlítani, mert ez még viccnek is rossz.
2016. okt. 30. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Na a szokásos vw fanboy-ok támadnak, persze, hétvége van.
2016. okt. 30. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
A passat soha nem lesz olyan tartós , strapa bíró mint a Partner.
2016. okt. 30. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 A kérdező kommentje:
Ne vitázzunk emberek, inkább tippeket irjatok, hogy szerintetek mi lehet a hiba forrása..
2016. okt. 30. 19:47
8/14 anonim válasza:
#1: Mert Peugeot?
Figyelj kisfiam, téged jól behülyítettek. Nekem több, mint 10 évig volt egy Peugeot, 406-osom, (igaz 1.8 benzin volt, nem dízel) de a kisebb elektronikai hibákon kívül, semmi baja nem volt, a motorja kifogástalan volt közel a 300 ezer kilóméternél is, úgyhogy puszild meg a Passatodat!
2016. nov. 1. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
ja és kérdező! Nem veszekszünk, csak nem szeretjük, amikor a tizen, huszonéves "szakemberek" hajtogatják a baromságaikat.
2016. nov. 1. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 A kérdező kommentje:
Valószínű amúgy, hogy dugulás.. Mivel az előző tulaj löjbölte a gázolajat, igy szennyeződések vannak a tankban, amik eltömítik az ott található szűrőt.. Volt, hogy indulás után azonnal lefulladt. Megfújtuk a gázolajcsövet visszafelé, hogy a szűrő a túloldalon ledobja a retket, és most láss csodát, gond nélkül indul az autó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!