Mazda6 dízel 2. 0, tényleg ennyire hajlamos hibásodásra?
Vettem egy 2007-es Mazda6-ot 2.0 dízelt. A rohadás miatt ennél az évjáratnál már nem kell tartani, ha minden igaz. Viszont a Mazda fórumokon rengeteg javítási költségről és sok javításokról olvasok, bár lehet, mert most ezt bújom, és más dízeleknél is ez van.
Szóval kétezres turbódízel, néha hosszabb távokkal csak és városban használva anyagi csőd lenne?
(kettős tömegű, részecskeszűrő, porlasztók...hogy csak a legdrágábbakat említsem...nem igazán átlag keresetnek való)
Javítsatok ki, ha tévednék, de ezek csak ráfizetések?
A DPF olyan 200e körül úgyis kihullik és ekörül már nem olyan jó a fogyasztása se. Kettőstömegű a japán autókban mindenhol anyagi csőt (valami 300e körül van +kuplung meg egyébb kellékek amit ilyenkor szokás még cserélni) A porlasztó és a magasnyomású is eléggé érzékeny.
U.i.: nem véletlen hogy a dízel jóval olcsóbb mint a benzines társai
Nincs azzal a motorral semmi gond.
Akármilyen 2007 vagy utáni dízelt veszel,mindnél sokba kerülnek a dízelbajok.
Ha viszont opció a benzines,akkor miért vettél dízelt?
Hát az az igazság, hogy Corollákat nézegettem benzinesben. Azt tapasztaltam, hogy túl vannak árazva és emellett alacsony felszereltségűek, bár kétség kívül megbízhatóak.
Ekkor jött egy ismerős Mazda 6 ajánlata, ami olcsóbb volt kicsit és full-felszereltségű + fiatalabb és sokkal szebb. Túl nagy a kontraszt most is. Tulajdonképp ezért vettem ezt, csak elkezdett idegesíteni a hibalehetőségek ára.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!