17 évesen akarok venni régi keletnémet autót, mert a pénztárcám ezt engedi, a következők közül mit ajánlanátok?
A lényeg, hogy 120-200 ezer között legyen, és "viszonylag" szép legyen, tehát ne rohadjon szét alattam, láttam rengeteg ilyen hírdetést ahol szépen néztek ki az adott autók, de megbízhatóság, ár és alkatrész-ellátottság szempontjából a következők közül melyikeket ajánljátok?
Wartburg, Skoda, Lada, Trabant és társai közül?
A lényeg, hogy négyüteműre hajtok, ezt most nem fejtem ki, szóval gondolom a Trabant már ugrott is.
Nem mondom, hogy egy karburátor, vezérműtengelycsere "tuningot" nem vállalnám be azért a plusz pár lóerőért, és az engem nem foglalkoztat, hogy nem "menő" a lényeg, hogy menjen, de azért mégse legyen csupa rozsda a karosszéria.
Legjobban valóban Swifttel jársz, esetleg Astra.
Vagy ha találsz, akkor régi " zőccséges merci " azaz W123, azok kimennek a világból is.
Hajts rá régi Swiftre, ha mindenképp ezekből kell akkor meg Lada Samara pl. Az már azért autónak számít, kocka Ladát szerintem ne erőltesd.
Ilyen W123 Merciket meg fszom tudja mi nehogy vegyél, egy dolog, hogy kimegy a világból, de könyörgöm arra alig lesz pénze, hogy tankolja majd, nem Mercedesezünk ilyenkor, gondolkodjatok már legalább.
Mert a dízellel sokra megy 150 körüli összegből, hozzáértés az megvan ezen az oldalon is látom...
Vegyél egy Swiftet, ha nem jön össze, akkor egy Samara. Felejtsd el a w123 Mercit, meg mindegyiket ennyi pénzből, mert ha ennyi van rá gyanítom a Swift is van mikor majd a kapu előtt fog állni, mert nincs pénz tankolni vagy szerelni, eszedbe ne jusson ilyen hülyeségekbe belemenni mint egy 30 éves bálnamerci.
Ha Samara lenne, akkor viszont arra figyelj, hogy legyen a közelben egy fanatikus szerelő, mert a legtöbben már csak leköpik ezeket. Szerelőtől szerelőig hordtam anno mikor nekem volt, kicsit bizergette a karbit, ó megy az aztán visszaadta, ugyanúgy fulladt, leállt, megszívta magát, minden baja volt egy undor volt bele menni. Amíg el nem vittem egy sráchoz aki ralizott régen Ladákkal, nem szerelő, de úgy megcsinálta, élvezet volt utána menni vele. Erre kell rohadtul figyelni egy Ladánál, hogy kihez viszed szereltetni meg átnézetni.
Kockát ne erőltesd, a Samara egy dimenzióugrás azokhoz képest, már autónak lehet nevezni.
A fogyasztásával nem tudsz mit csinálni, az lesz neki, de ha jól megcsinálják akkor különösebb gondja nem lesz.
Viszont mindenképp verd rá magad inkább egy Swiftre, hálát fogsz adni magadnak később. Mondom ezt úgy, hogy utálom a Swifteket, de a tények tények maradnak, ilyen kevés pénzből az a legjobb autó ma, ha tetszik bárkinek, ha nem.
Látom kicsit nehéz... W123 pont arról híres főleg a sima szívódízel, hogy iszonyat megbízható, ebből mi következik? Nem kell a javításra költeni... Ha meg kell is alkatrész, akkor millió számra van még eredeti bontott és utángyártott is fillérekért. Tőlünk keletre sok példány bőven 700.000km után kerül ki, aztán még elmegy ennyit lehet...
Olajcsere az egyetlen ami fix, de az meg melyik autónál nem kell?
Nekem nem nehéz, én nem ajánlok be egy 17 évesnek 150 ezerből, mikor nyilván minimálbér környékén kereshet, egy másfél tonnánál nehezebb két literes motorú 30 éves autót... Ha megbízható, ha dízel, ha fa sza.
De nekem aztán tök mindegy, vegye meg ha akarja.
Akkor Swift, bár néha magamat is megkérdezem, hogy mi az istennek nekem autó 17 évesen de hát amióta motorozok azóta már a vezetés szenvedély szintre nőtt nálam.
És bármennyire is rosszul vagyok a Swift-től, ami négy kerekű és megy az nekem megteszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!