Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem megy a Turbó mi lehet a gond?

Nem megy a Turbó mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Van egy 1997 Vw passat 1.9 tdi 81 kw típusú gépjárművem , 3 hete vásároltam körülbelül és mikor hoztam haza Debrecenből akkor az autó pályán kikapcsolt a turbó 120 nál csak hangja volt az autónak de ereje nem . az nap mikor felértem Pestre bepakoltunk az autóba , hogy induljunk le vidékre vele akkor meg működött oda vissza úton most megint nem jó , amit észre vettem , egr vákuumcső csak lóg , nincs bekötve a turbónak a csöve le van sziget előszalagozva valószínűleg elrepedt és leragasztották , a számítógép n18 szelep hibát ír valószínűleg koszos ,sajnos nincs szerelő ismerősöm akihez elvigyem és segíteni tudna és megnézze nem pedig lehúzni anyagilag . Önök csak javítással foglalkoznak vagy a hiba felmérést is végeznek ? válaszukat előre is köszönöm
2016. okt. 25. 06:28
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

10

Repedt turbócső miatt nem áll meg a turbó.

2016. okt. 25. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
Nyilván a kérdezőnél sem állt meg, olyan nincs is, hogy a turbó megálljon. Forog az, csak nem tölt semmit.
2016. okt. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:

Első körben nézd át az összes vákuum csövet, ha bármelyik repedezett, porlad dörzsölésre, cseréld le az összeset. 3.3 mm kb 5 m,és 5mm kb 2 m kell.

A szívó csöveket, csatlakozásokat nézd át nem lyukas-e valahol vagy rosszul van összedugva...

Ezután menj egy kört vele, húzasd ki kb 4000-ig, ha elmegy az ereje áj félre várj 1-2 percet és állítsd le. Újra indítás után törlődik a hiba és megint csapathatsz.

Utóbbi esetnél már valószínű leragadt a turbó geometria, ehhez tartozik egy vákuum szelep kb 10000 ft, nem árt kicserélni.

Ha a hiba továbbra is fennáll (ez hülyén hangzik majd, de ettől is vészüzembe állhat) akkor a kuplung pedál kapcsolót és a fékpedál kapcsolót ki kellene mérni jók-e kb 2000 ft/db . A kuplung 2 vezetékes, a fék 4 vezetékes.

Mindenek előtt nem ártana vákuummal ellenőrizni a turbón lévő szelepet, ha mozog a rúd akadás nélkül akkor ok.

És ha a hiba még mindig megvan, teszteld le mi az a fordulat ahol még nem tilt le... és az alatti fordulatszámmal menj kb 200 km-et pályán.

Ha így sem javult meg a turbó geometriát kell cserélni kb 40000 ft

2016. okt. 25. 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:

12

"Nyilván a kérdezőnél sem állt meg, olyan nincs is, hogy a turbó megálljon."

Ajha, fotelfizikusok ha összejönnek.

2016. okt. 25. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat kaptam egy szerelőt egy hozzá szólótól , igen tisztába vagyok vele hogy a turbó nem ki be kapcsol , az egr vákum cső akkor nem befolyásolja ,a turbót át nézetem sokan írták , hogy huzassam ki a kocsit nagy fordulkatszámon
2016. okt. 26. 06:14
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!