Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem megy a Turbó mi lehet a gond?

Nem megy a Turbó mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Van egy 1997 Vw passat 1.9 tdi 81 kw típusú gépjárművem , 3 hete vásároltam körülbelül és mikor hoztam haza Debrecenből akkor az autó pályán kikapcsolt a turbó 120 nál csak hangja volt az autónak de ereje nem . az nap mikor felértem Pestre bepakoltunk az autóba , hogy induljunk le vidékre vele akkor meg működött oda vissza úton most megint nem jó , amit észre vettem , egr vákuumcső csak lóg , nincs bekötve a turbónak a csöve le van sziget előszalagozva valószínűleg elrepedt és leragasztották , a számítógép n18 szelep hibát ír valószínűleg koszos ,sajnos nincs szerelő ismerősöm akihez elvigyem és segíteni tudna és megnézze nem pedig lehúzni anyagilag . Önök csak javítással foglalkoznak vagy a hiba felmérést is végeznek ? válaszukat előre is köszönöm
2016. okt. 25. 06:28
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

"Önök csak javítással foglalkoznak vagy a hiba felmérést is végeznek ? válaszukat előre is köszönöm"


Mi nem foglalkozunk javítással, mi csak trollkodunk itten.


De szerintem az a gond, hogy át lettél verve azzal az autóval. :)

2016. okt. 25. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
ezt egy szerviznek írtam csak kimásoltam ,
2016. okt. 25. 07:50
 3/15 anonim ***** válasza:
Teged speciel atb*sztak, mint sz*rt a palankon. Megvettel egy kozel 20 eves, ismeretlen eloeletu autot, ami ugy volt osszekendacsolva hogy a teleprol/telekrol kijusson. Igy jartal, legkozelebb viszel magaddal valakit, aki ert az autokhoz. Az EGR is valoszinuleg szandekosan volt lekotve, hogy ne jelezzen hibat.
2016. okt. 25. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
nem azt kérdeztem hogy átb*sztak hanem mi okozhatj a problémát , foglalkozz akkor mással ha nincs tanácsod ez ügyben tisztába vagyok a helyzetemmel
2016. okt. 25. 10:30
 5/15 anonim ***** válasza:

Hazilag nem fogod megoldani, milyen tanacsot varsz? Hogy vidd vissza az eladonak az egesz romhalmazt?


Vidd szervizbe, lehetoleg olyanba ahol ertenek VW-hez.

2016. okt. 25. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 bp1985 ***** válasza:
Akkor kellett volna visszavinni, amikor rájöttél a hibára.
2016. okt. 25. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
Azért nem megy mert rossz. Ilyen egyszerű. A turbócső is cserés, meg még lehet hogy más is.
2016. okt. 25. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Tudom ez nagyon troll, de úgy utálom amikor azt írják, hogy kikapcsol a turbó. A turbó nem tud kikapcsolni...


Szóval egyszer tölt, egyszer nem tölt? Valamelyik nyomásszabályzó lehet kuka, vagy akár a turbófeltöltő is.

De majd jönnek a TDI-sek és megmagyarázzák, hogy ez az isteni technika, erre nem kell költeni :D

2016. okt. 25. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
abban az isteni technikában lehet már benne van 1 millio km,vagy csak 500.000km de nyüstölték.Persze,hogy lehet vele gond.Gondolom nem 1 millioért vette,hanem öccázé,sajnos ezek ilyenek...
2016. okt. 25. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:

"nincs bekötve a turbónak a csöve le van sziget előszalagozva valószínűleg elrepedt és leragasztották"


Elképzelhető, hogy ennyi az egész gond, és egy néhány ezer forintos csővel meg is oldódik a probléma. Az EGR hogy le van kötve (mondjuk nem normális hogy ott lóg a cső), az csak előny.

2016. okt. 25. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!