Szamit, hogy milyen kocsira keszitett cold air intake-et installalok a kocsimra?
Gondoltam kicserelem az air filteremet egy cold air intake-re, ha mar nincs eleg penzem hogy a kocsit gyorsabba tegyem akkor legalabb jol hangozzon. De amikor utananeztem minden helyen megvolt adva, hogy melyik cold air intake milyen kocsira van (es sehol se talatam az enyemre valot). Ezert azon gondolkoztam, hogy csak azart van e magadva hogy milyen kocsira van mivel a csovek ugy lettek meretezve hogy arra a bizonyos kocsira illeszkedjen meretben (amit en othon termeszetesen meg tudok valtoztatni. Vagy van e valami kulonosebb ok amiert nem rakhatok egy audi intake-et egy bmw-re? (nem bmw-m van csak a kerdes egyszerusege miatt adtam meg ezt a ket markat). Illetve van e kulombseg 4-6 pisztonos motor-ra valo intake kozott, avagy a motor literszama tesz e barmi kulombseget, hogy milyen intake-et kene vennem?
Egy Holden Cruze CDX-em van, nem magyarorszagon elek szoval ne legyetek meglepodve, ha sohasem hallotatok rola.
A gyári légszűrőházba szerelhető típusspecifikus légszűrő betétek semmit se érnek.
Direkt légszűrőt vegyél,de kizárólag gondozásmentes papírszűrőt,mert azt csak cserélni kell,nem kell olajjal mosogatni akár naponta.
Honda S2000 szűrője a legjobb erre a célra.
Nem, egyáltalán nem vagyunk meglepődve. Tudod, mi itt a sötét Balkánon, még mindig lovon közlekedünk, sőt azt is csak szőrén üljük meg, hiszen még a nyerget sem ismerjük.
Bizony, jól gondolod, sosem hallottunk még ilyen csoda autóról.
Ezek ellenére természetesen úgy gondoljuk, hogy jár neki egy szuper K&N, Fellowes, KNECHT stb. márkájú direktszűrő, bár igazából azt sem tudjuk hogy ezek a cégek léteznek, és hogy mit is takar a cold air intake kifejezés. Hiszen itt nálunk bucurestiben nincs internet, és senki sem beszél angliaiul.
;)
"cold air intake-re"
Az a baj hogy van némi fogalom zavarod,a cold air intake ugyanis nem direkt vagy sport levegőszűrőt jelent!ahogy elnezem angol nyelvteruleten elsz,meg amigy is altalanos iskolas angol,hogy:hideg levegő bevezetés!
Ami annyit tesz,hogy a szűrőt csövezessel kiveuetik oda ahol lehetőség szerint minél hidegeebb levegőt tud szívni(nem a motor altal a motorterben felmelegitett forrót)mert egysegnyi hideg levegoben több az oxigen mint a melegben ezert egy hangyafaxnyival(semmit nem erzel belole)jobban megy!
Figyelj ide holdenes.
Kérdezni jöttél ide, vagy azért, hogy az autóddal hencegjél?
Akinek ekkora problémát okoz egy direktszűrő kiválasztása és beépítése, az járjon rollerral.
Nyugodj le, tudjuk mi az a Holden. Ha esetleg Giocattolo-t írtál volna, akkor lehet, hogy nézünk bután...
A gyári légszűrőt ne dobd ki, az teljesen jó.
Szűrővel kapcsolatosan ezt olvasd el:
"cold air intake"-ről meg az alábbi cikksorozatot olvasd el, ami a drága neteden gyorsabban fog betöltődni, mert közelebb vannak hozzád a szerverek...:
Ja és ilyet nem boltban kell venni, hanem otthon kell barkácsolni. Az enyém is pár ezer forintból meg volt (hagy ne számoljam át AUD-ba):
De ezt az autót nem ismerheted, mert az Alfa Romeo európai kicsi márka. Ja mégis ismerheted, mert Ausztráliában is lehet venni Alfát...
A viccet félretéve, a boltban kapható autó tipus specifikus megoldások nagy valószínűséggel nem lesznek jók neked, mert a csövek átmérője, hossza és görbülete sem fog stimmelni. Sokkal egyszerűbb, ha magadnak csinálod meg 0-ról, mintha egy drágán vásárolt más márkához illő megoldást próbálsz átfaragni. Olvsagasd a fenti cikkeket és barkácsolj magadnak. Remélem összejön neked is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!