Rossz ötlet 15-16 éves 3-as bmw-t vennem?
Egy vétel, javítás, le írták, plusz rendszeres átvizsgálás és karbantartás - hogy ne hagyjon ott sehol.
A németországi az már egy-két olyan tulajon át ment ~99% eséllyel, aki így vagy úgy gyilkolta az autót. Első forgalomba állítás helyét hamisítani szokták, kettő Svájcban 15-16 éves autó?
15-16 éves, de akár, 20-30 éves tökéletes csempe van 5* neves szálódában, de ilyen számukra fogyóeszközök?
Szerintem 9-es jól leírta a lényeget.
Azt gondolom, hogy egy E46-ost, főleg benzinest kapsz reálisan jó állapotban ennyiért. A kintről behozást csak akkor vállald be, ha ebben van tapasztalatod, különben szívni fogsz és elszalad a költségvetésed. Svájc helyett olasz autókat néznék inkább, ha már külföld. De lesz itthon is, pl:
vagy tényleg megveszel egy olcsót, amire rá kell költs sok pénzt, de akkor legalább tudod, miben ülsz, vagy szerencsésen veszel egy drágát, ami várhatóan tényleg jó lesz. A dízelről mindenképpen lebeszéllek. ha ugyanis pont a két év alatt kell ráköltened a sok pénzt, akkor nettó bukta lesz.
#13 Végül is igen, így van de 316-os és 318-as E46-os négy ajtós esetén ez ez összehozható, és nem is nehezen amit ahogy a #9-es leírta. A 320-asnak már sokkal jobb presztízse van, és egyéb problémák, ja és plusz és nagyobb költségek is belépnek.
Én aki értek az autókhoz, nyugodtan kint tölthetném a következő nyarat Németországban, autó vadászt is felbérelhetnék, így is úgy is meg tudok fizetni egy ottani szakértőt, van kapcsolatom autói importőrrel, kiváló nemzetközi jogász rokonom is van.
ÉS még én is, csak és kizárólag restaurálásra hoznék Németországból 10 évesnél idősebb autót.
Off: Jó vettem pár éve egy 2011-es (már a harmadik BMW-m vettem 2011-es évjárattal, jó más kettőnél 4-5 éves ciklus is), igen az jóval fiatalabb volt megvásárlásnál: Egy 740d-t, és egy évi valós futás teljesítménye volt, átszámolva akkor árfolyamon ~12 millió Forintértért oda adták, egy német nagyobbacska kisvárosban. Ritka jó vétel volt, de nekem egy Ford Mondeo kombi kellett volna. No nem húzom, gondoltam, ha nem kell majd eladom itthon. - de ez a öt-tízezerből egy esete, vagy valahol ott az arány.
#9-es vagyok
Kicsit későn írom, de én az egész hozzászólásomat egy E36-ra értettem. E46-ból ennyiért valami nagyon-nagyon fapados, 4 hengeres sedan-t kapsz. Szerény véleményem szerint azokért pedig nem éri meg a szerelőnél kifizetni a "prémium felárat", mert semmivel sem fog többet nyújtani, mint egy bármilyen kommersz autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!