Ford Focus I benzines vagy dízel legyen?
hallotam storyt egy 2005 ös mondeóról, szintén dízel.
megvették 1.6 milláért.
a hazafelé úton (-200km) elkezdett szarakodni a kocsi, másnap megnézették hát magasnyomású pumpa lesz a ludas
csere. 200 ezer.
használták kb 1 hetet. az autó füstöl, nem indul rendesen stb. 4 befecskendező porlasztóból 2 szinte csak csöpögtet mind a 4 csere 150 ezer.
1 hónap után a kuplung egy kereszteződésbe széthullik..
kettőstömegű, kinyomócsapágy, szerkezet csere 300 ezer
Ezután nem volt gond a kocsival egy darabig, de úgy tudom nemrég az első lengécsillapítókat cserélték ki, meg a hátsó kerékcsapágyakat 100 ezerért.
Szóval szegény srác ott tart, hogy majd 2,5 misijébe van egy olyan autó ami kb most 1 millát ér.
Ja, és pöttyökben rohad a hátsó sárvédőíve...
nem mondom hogy minden ford ilyen, de engem ez is, meg az is elriaszt a fordtól hogy a szerelő haverom se tanácsolja, magának se venne azt mondja.
A dolog érdekessége hogy az ettől régebbi mondeója is van egy ismerősömnek dízel szintén az a "morcos" lámpás, kopó alkatrészeken kívül nála még nem volt baja az autónak.
kissebb elektronikai hibákkal azonban mindig szenved.
4-es
Jaja, mint a mesében, minden elromlik egyszerre...
ez nem mese, nagyon pórul jártak az autóval...
és odaír5tam h nem MIND ilyen. biztosan vannak fél millo km esek csupán kötelező kopó dolgok cseréjével, de nekem ettől FORD nem kéne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!