A legalapabb felszereltség. H Astrából gyakorlatilag a legfapadosabb. Leggagyib kijelző, legalapabb rádió, se multikormány, manuális a klíma... Ami plusz az az eső- és fényszenzor, a tempomat és a ködlámpa. A szőnyeg nem gyári, gondolom kikopott az előző garnitúra. A függönylégzsákot írja a leírásban, a képeken nem látszik, de én arra se vennék mérget.
Persze van, akinek nincs igénye más extrákra, de akkor az árát is úgy kéne beárazni. Soknak tartom. Néhány hónap híján 9 éves. Az sem kevés...
Összehasonlításul: 2012-ben vettem a H Astrámat, 7 évesen. Szintén dízel. Első tulajtól, magyarországi üzembehelyezéssel, szintén 170.000km-rel. Viszont felszereltségben agyonveri ezt: kanyarkövető adaptív bi-xenon fényszórók, guminyomásmérő rendszer, 17" gyári alufelnik, makulátlan félbőr belső ülésfűtéssel, összes ablak tükör elektromos, színes nagy kijelzős beépített navigáció, sport gomb, IDS+ futómű (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés), fény- és esőszenzor, stb... nem sorolom tovább.
És a poén: ez volt akkor 4 éve 1,42M Ft. Ehhez képest ezt 1,5-ért 9 évesen gyengébb felszereltséggel soknak tartom.
A váltószoknya teljesen rendben van. Ezek a H Astrák elég strapabíró anyagokból vannak. Nam kopik úgy a beltér mint pl a VW konszern autóiban. 200.000km környékén teljesen újszerűnek kell lennie. Ha nem az, akkor ott valami turpisság van. Váltószoknyát én a sajátomban 261.000km-nél cseréltem. Akkor sem cafatokban lógott, hanem kb egy kisujjkörömnyi kopásfolt volt a váltóbőr elején. Sokan nem foglalkoztak volna vele, 300.000-ig viszonylag jó állapotban elment volna. Ezen kívül minden makulátlan volt, az ülésbőrözés is ilyen futás mellett olyan volt, mintha akkor jött volna ki a gyárból. Talán a kormányon a bőr volt kifényesedve kicsit (nem ilyen pöttyös mint ezé), de az sem volt durván kopott, csak látszott a használat rajta.
Szóval a lényeg: a fenti autó import egyértelműen. A regisztrációs szímke sincs ott a szélvédőn. Az ára szerintem sok, de nem egy ütött-kopott, lelakott autó külsőre az tény. Ha felszereltségben neked megfelel, és műszakilag átnézve is rendben van, próbálj meg alkudni belőle! Véleményem szerint ennek a reális ára valahol 1,2 körül van. Ha annyiért nem adják, keress mást!
Ez nekem egy fokkal jobban tetszik, ha a km valós. Vázszám alapján is magyar autó.
Ajánom figyelmedbe a fb-on ezt a csoportot: [link]
Az Astra szedán változata számomra vállalhatatlan. Csúnya és nem praktikus. De ha neked tetszik, ez is jó.
Amúgy az eredetileg kinézett autón nem volt nehéz megállapítani, hogy német, tekintettel a zöld környezetvédelmi matricára a szélvédőn. De tartom, hogy az sem rossz.
Egyébként ha valakinek van egy kis ideje, tudna linkelni 1-2 Astrát használtautóról amit megvenne? :)
A keret nagyjából 1,5 millió lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!