Hova kell kötni a fordulatszámmérőt? (civic 5gen)
elvileg az akksira is lehet direktbe, ha olyan a külön műszer. Ilyenkor a gereátor váltóáramának frekvenciájából számolja a fordulatot.
De a legegyszerűbb, kukázol bontóban egy ahhoz az autóhoz való fordulatszámmérős műszerfalat, és bedobod azt. Biztos adták ki úgy is, csak magasabb felszereltséghez járt.
Én is ezt csináltam. Opel Vectra "A" GL autóm van, gyárilag nem volt benne fordulatszámmérő. Viszont a jeladója megvan, meg a vezetékelés is. Kukáztam egy fordulatszámmérős műszerfalat/műszeregységet bontóban (5ezer Ft volt akkor), beleraktam, és jó. A km óra részénél figyelj oda. Van egy "áttétel" jelölése (pl. nálam W=1083) ennek egyeznie kell a tieddel, különben a km óra fog csalni. Nekem könnyű volt, a régi órából átraktam a km-órát az új műszerfalba, mert itt olyan a kialakítás, de a civic-et annyira nem ismerem.
Ez a legegyszerűbb módja, csak kicsit "lutri", mert ha nem működik vele, akkor a bontósok nem szívesen veszik vissza, nem vállalnak rá "beépítési garanciát" (ha csak nem jó ismerősöd). De gányolás nélkül így lehet megúszni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!