Miért nem jó a CO kibocsájtás az autómnak?
De, a zöldkártyát eltörölték, így viszont műszakin fogják elhúzni az autót.
Pár ötlet:
Hibakódok ki lettek villogtatva? ( már ha vannak)
Azt írod "Megmérték a lambdaszonda értéket az jót mutat". Na ezt nem értem:
Ha jó a lambda jel: alapjáraton látszik, hogy folyamatosan változik az érték 0-1 volt között.
Hirtelen gázadásra látszik,hogy felmegy a lambdafeszültség, majd visszaáll a normál tartományba, akkor működik a lambdaszabályzás, valószínű a katalizátor hiba.
A lambdaszondának"látnia" kéne, hogy dús a keverék, ez kimérhető, ekkor viszont nem lehet "jó" a jel rajta, folyamatosan dús keveréket kellene mutatnia.(Ha a lambdaszondán "jó a jel" akkor az ECU honnan tudná, hogy dús a keverék?)
Ekkor lehet további hibát keresni, hogy miért nem tudja a normál tartományba vinni a keveréket.
Pár lehetséges hiba a teljesség igénye nélkül.
Nagy üzemanyagnyomás
Rosszul záró injektorok.
Vezérlés nincs jelen.
Hibás légmennyiségmérő.
Gyujtáskimaradás
Hibás,áthuzó gyertyakábelek,trafók
rosszul záró szelepek.
Hello!
A lambdaszondát kimérettem és ott azt mondtak h a jó tartományban mozog, ezért írtam, hogy azzal elvileg nincs baj. (autószerelő oktatók csinálták)
Gondoltak a katalizátorra, hogy elmozdult a betét v eltömődött, azt is megnézték de rendben találták.
1-2 dolog amit nem említettem még:
1. az autó fogyasztása érzésem szerint megnőtt
2. lomha lett, nincs benne erő.
A légtömégmérőt kell mindenképp ellenőrizni ezt ők is mondták.
Köszi a ötleteket, ezeket átnézetem velük. Ha van vmi javaslatod szívesen várom. Üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!