Ár/érték kategóriában megéri ez az autó? Nissan Almera 1.5 Acenta plusz (p2)
Üdv, Autóváltás elött állok, eldöntöttem hogy Nissan-t veszek megbízhatósága és felszereltsége miatt. DE és ez lehet kicsit hülyén fog lejönni, nem olcsóak ahhoz képest, hogy viszonylag fiatalok és telivannak extával? Egyszerüen gyanus nekem. Ami fent linkeltem az kereskedős de van ilyen 500-600 között 2003-tól 2006-ig. Lehet csak én vagyok eltévedve, de más autó tipusoknál fele ennyi extra sincs és drágák pl Golf4.
egyébként 700000-forint a plafon.
Várom a segítséget. Előre is köszönöm
"nem olcsóak ahhoz képest, hogy viszonylag fiatalok és telivannak extával?"
Ebben mégis mi az extra? Az utcára néző ablakok? :D
Van benne egy digitklíma meg elektromos ablak és ennyi.
Vannak más típusok, amik felkapottabbak ( pl a GOLF4) és azért akkor is hajlandóak sokan sokat fizetni, ha nullextrás. Az Almera nem ilyen, ez a vevőknek csak jó, mert így nem száll el az áruk.
Az árának az az oka, hogy minden csak nem megbízható. Alkatrészek drágák, nem lehet mindig mindent beszerezni hozzájuk azonnal vagy 1-2 napon belül.
Pl: az uj Qashqaiokat, Jukeokat rendszeresen trélerrel viszik szervizbe és nem azért mert ez a tulajdonosnak kényelmesebb. Napi szinten találkozok ilyen esetekkel.
1. Nekem az abs meg a fedélzeti is extra mert régi autóm van :D
2. Hát nem tudom az Autónavigátor és a használók szerint is elég megbízható. Már 2 hónapja olvasgatok mindenről ami tetszik és ez tűnk a legjobb választásnak. Néztem még a Mondeót, a Focust 2003-tól és a puntó 2-est is..
A Qashqai és a Juke már erős Renault befolyás alatt született, azért nem megbízhatók. Ennek még semmi köze hozzájuk, teljesen megbízható, és az ötajtós hátsó lámpája kivételével minden alkatrész fillérekért kapható.
Ez a szedán 700-ért teljesen reális, a hibátlan darabok mennek 1 millió körül.
2. és 3. Ment a zöld pacsi, köszönöm szépen.
Várom továbbra is a tanácsokat
"A Qashqai és a Juke már erős Renault befolyás alatt született,"
És azt mivel magyaráznád, hogy a III. megane, III. laguna és hasonló évjáratú társainak, egészen a legújabbakig fele annyi baja sincs, mint az azonos évjáratú Nissanoknak??
A Renault alapvetően tökéletesítette az utóbbi 10 évben a benzin és diesel motorjait. Már a Mercedesekbe szerelik őket, ez azért sokat mond szerintem a minőségéről. Csak a Nissanak ezek nem voltak jók, és jó nagy szart csinált belőlük. Ráadásul kegyetlen sok az elektronikai hibák száma is!
Konkrét példa: A Nissanoknál típushiba a dpf szűrő, alig 8-900000 ft, a Renaultoknak rejtélyes módon ilyen problémája nincsen. Minimális elektronikai hibáik vannak általában. Legjobban úgy fogalmaznám meg, hogy ég és föld a két márka közötti különbség minden téren.
Jah, egyébként nem szeretem a Renaultot :) nem vagyok elfogult. Csak napi szintek kb. 25-30 Renaultot és Daciat szerelünk + 4-5 Nissant. Ezekből az előbbiek nagyon nagy részét csak a kötelező szervizekre hordják. Míg utóbbiak kb 1/3-a garis hiba.
Ettől függetlenül tizen x éve lehet, hogy jó kocsik voltak a Nissanok, de most már nem azok!
#6
Én csak azt tudtam, hogy a mai Nissanok valóban rosszak, egyiket se venném már meg, és a Renault házassággal esett egy időbe a romlásuk, ezért feltételeztem, hogy ők rontották el. A dízelek és a turbós benzinesek amúgy sem a barátaim, a Mazda víziójában hiszek, nagy szívómotor.
De köszönöm, hogy mélyebb betekintést adtál, nagyon tanulságos. Azt látom, hogy a Renault nagyon fejlődik, bár a múltjuk (és az új áruk) miatt nem állnék szóba velük, de nem gondoltam volna, hogy lehagyta a Nissant minőségben. Ezek szerint utóbbi lett a mostohagyerek a házasságban.
A kérdésre visszatérve, az N16-os Almera szerintem nagyon megbízható, 189 ezer km alatt 3 db nyelestengelycsapágy kivételével semmit nem kellett cserélni (még kopóalkatrészeket se nagyon, a kuplung gyári és újszerű, az első féktárcsák most lettek csereérettek).
Volt N15 is, most is ismerek egyet, de a legendákkal ellentétben nekem az N16 tartósabbnak tűnik, bár lehet csak az enyém sikerült kivételesen jól.
Három éve még jók voltak azok amiket keresel.
#8 A Nissan fejlesztési részleg "racionalizálást", azaz költség csökkentést hajtott végre. A pontos hiba oka ez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!