KÉzifék nélküli rögzítésnél előre v hátramenetben célszerűbb hagyni a kocsit?
#2:
A régi dízeleknek nem kell gyújtás, tisztán mechanikusan működnek, ezért adták a fenti tanácsot régen az oktatók.
:D
1-be hagytam és egész jónak tűnik,picit tettem bele "erőt" ,hogy megnézzem mit fog,de egész jól fog.
De valahogy idegel mégis :D
a kérdésre válaszolva: az emberek 99%-a 1. fokozatban hagyja-(sík úton)-
emelkedőn csak sebességben hagyni életveszélyes...ilyenkor minimum a járdaszegélynek kell kormányozni, de ha van kitámasztásra alkalmas tárgy, akkor azt az egyik kerék alá kell tenni...természetesen a gurulás irányába..
amúgy, ha hátramenetbe van téve a kocsi, akkor nem forog visszafelé a főtengely, ha elkezd gurulni az autó a lejtőn hátrafelé.
Soha nem teszem sebességbe, csak kézifék. Normálisan működő kézifékkel nem gurulhat el.
Ha olyan meredek az emelkedő, hogy ez nem biztosítható (nekem is voltak .zar kocsijaim régebben) akkor ki kell ékelni, nekikormányozni a padkának, alátenni egy nagy követ a keréknek stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!