Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Defekt a kocsimon? Melyik a...

Defekt a kocsimon? Melyik a rosszabb, az első vagy a hétsó kerék balesete?

Figyelt kérdés

Ma délután összeszedtem egy szép kis szöget az úton... a bal elsőmet kjapta el.

Tudom,hogy ilyen naponta előfordulhat, de mégis azon gondolkodom,hgoy "szerencsés" voltam-e hogy az első kerék lett az áldozat, vagy a hátsóval kevésbé jártam volna pórul...

meg egyáltalán,hogy szedtem fel a szöget, hisz az csak gurul...mi az esély arra hogy pont a gumiba fúródjon, ekkora pechem lenne...?

tapasztalatokat várnék.


2016. okt. 5. 18:05
 1/5 A kérdező kommentje:
életem első defektje, és kissé nevetségesnek és filmbe illőnek érzem,hogy éppen szög baleset volt. :D
2016. okt. 5. 18:06
 2/5 anonim ***** válasza:

Ha csak belefúródik,akkor legtöbbször le se ereszt,de utcai normál körülmények között biztosan nem azonnal ereszt le,így van idő reagálni.


Ha durrdefekt,akkor viszont talán szerencsésebb ha a hátsó keréknél,de nagy sebességénél már nagyon sok minden közbeszól.

2016. okt. 5. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

nagyon sok embertől hallom,hogy ha szggel találkozik, akkor azonnal érezhető hogy laposabb a kerék s tuti ereszteni kezd.

Akkor hogyan lehetséges az,hogy valaki úgy szedi össze,hogy abszolut belemegy és -mint írtad-nem ereszt-, más pedig "szépen" belemegy és már kész is az eresztés?

2016. okt. 5. 18:12
 4/5 anonim ***** válasza:

Az hogy érzed hogy elkezd ereszteni az kicsit távol attól,amikor kirobban alólad a gumi.

Defektet kapsz,érzed,indexelsz és félreállsz,nincs ebbe semmi extra.


Az meg hogy leenged-e,az függ az adott gumitól,szögtől,és attól hogy hova és milyen irányba fúródott be.

2016. okt. 5. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hátsó rosszabb, ugyanis egyből kitör az autó hátulja. Első keréknél is nagyon rossz nagyobb sebességnál, mert nem tudod normálisan kormányozni az autót, de még mindig jobb. Persze ha nem nagy (80+) sebességnél történik a dolog, akkor általában nincs nagy probléma. Csak durrdefekt ne legyen. Nekem régen még volt egy BMW-n hátsó durrdefektem 90-nél, egyből bemutatott az autó egy 180 fokos fordulást, életem csodája, hogy nem estem az árokba. Mázli volt, hogy egy kis forgalmú út volt, senki nem volt a környéken. A mai, minőségi gumiknál már nagyon kicsi az esélye a durrdefektnek. Amúgy nem olyan nagy esemény ez a szöges dolog, rengeteg szög, éles tárgy, drót, stb van az utakon.
2016. okt. 5. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!