Mire figyeljek használtautó vásárlásakor?
Ne rohadjon teherhordó részeken,a motor normálisan járjon és ne nagyon füstöljön.
Váltó jól kapcsoljon,ne reccsenjen.
Ha ez-az nem működik,zörögnek a műanyagok,kopog a kátyúkon,korrodál a sárvédő az nem olyan probléma,ami miatt ott kéne hagyni,mert ennyiért beleférnek ezek.
"mindeki ugat hogy milyen sufni tuningolt szar..."
Mert ha egyszer az,akkor mit mondjunk....de nem baj vedd meg nyugodtan,mindig kell legyen egy első alkalom amikor az ember megégeti magat valami álomtuningelsőverdával......
"Mert ha egyszer az,akkor mit mondjunk...."
Mond már el hogy mi rajta a "sufnituningolt szar" ?
Teljesen gyári karosszéria,aminek feketére van fóliázva a gépteteje?Ez mégis mitől sufnituning?Nem látok rajta nagy szárnyat,bojlerjóska lökösöket tyúkráccsal és még a kipufogó is kiemelkedően szolíd egy Civic-hez képest.
Nem látok rajta nevetséges felnit,csavart küszöb,led-es lámpát és 25 matricát sem.Innentől kezdve mitől jóska?
A toronymerevítőtől csak merevebb lesz a kasztni,az épített motorral semmi gond ha nem eszi az olajat,és ha a próbakörön nem csinál semmi rendelelleneset.
Az írható ECU meg legalább 80 ezer,és a megírás munkadíja is legalább annyi volt.
De igen,sufnituningolt szar mert nem szöggyári az autó.Bravó,marha nagy hozzáértésre vall ez a felfogás...
"mindeki ugat hogy milyen sufni tuningolt szar..."
Mert már ránézésre is a hányás kerülgeti az embert? Még mert random osszebadaszott alkatrészekből van? En tudom értékelni a tuning autókat ha becsületesen még vannak csinálva. Na ez nem olyan, ez ami volt kéznél azt belebaxom típusú tuning.
Melyik része a "volt kéznél és beleb*aszom" szint?
Kár fáradnod...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!