Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Golf 5 1.9. PDTDI vélemények?

Golf 5 1.9. PDTDI vélemények?

Figyelt kérdés

Autóvásárlás előtt állok,eddig az 1.6 benzin volt a cél,de olvastam hogy hogy az 1.9 pdtdi nek jobb a fogyasztása.

De egy kicsit félek a pdtdi-től,mivel sokat lehet hallani hogy a pd elem elég drága ha elromlik.

Véleméynek? Max 170 ezer kilométer állásu autót vennék!


2016. okt. 3. 19:09
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Felújított PD elem 30 ezer forint, és nem szokott elromlani, csak ritkán. Pláne ez a 105 lovas PDTDI, ami a Golfokban van, nagyon sokat bír. Kilóméterrel nem kell foglalkozni. Én ajánlom a TDI-t, sokkal jobban is megy, mint a benzines.
2016. okt. 3. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

Turbóval szokott baj lenni?

Ha egy Pd elem elromlik,akkor az összeset cserélni kell?

2016. okt. 3. 20:06
 3/12 anonim ***** válasza:

Egyenként lehet cserélni a pdelemet, de általában vagy a tömítés öregszik el vagy az elektronikus kábele adja meg magát. Nekem 1.9pdm van igaz a régebbi euro3-as generáció (golf4), de 350e km nél sincs még baj vele, bontatlan a motor és a hajtásrendszer.

Ha a pd elem dárga, akkor a CR rendszer pedig horror árú.

(1magasnyomásúból veszel kb 4x4db pd elemet, vagy egy porlasztó árából 4db pd elemet, ez pl egy 320d áraihoz viszonyítva)

2016. okt. 3. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Én úgy számoltam hogy kb havonta 400 km mennék vele,max egy kicsit több,és ezért nem tudom hogy megéri e dizelt venni.

Szóval ha vennék kb egy 170 ezer kmt futott autót,és azt használnám 10 évig.

Olvastam olyat ha a tulaj valami szar olajat,meg gázolajat használ akkor előbb tönkremehet.

Most lehet hogy veszek egy autót,és kiderül hogy nem jol bántak vele,akkor én szívok

2016. okt. 3. 20:27
 5/12 anonim ***** válasza:
Az 1.9 PDTDI tényleg egy nagyon jó motor, jól megy, jól fogyaszt, nagyon megbízható és viszonylag olcsó hozzá az alkatrész is. Arra viszont készülj fel, hogy amelyik hirdetésben 170 ezres futást írnak, az nagy valószínűséggel tekert lesz, a kínálat tetején talán akad egy-két szervizkönyves, valós km-es példány. Ha emellett döntesz, azért úgy kalkulálj, hogy legyen még tartalék pénzed az esetlegesen felmerülő javításokra is. Mivel azonban ilyen keveset mész, ezért én lebeszélnélek a dízelről. Évi kb. 5000 km-re vegyél egy 1.6-os benzinest, de ne az FSI-t, hanem a 102 lovas 8 szelepest, ami egy szintén nagyon megbízható konstrukció, a világból kivisz és ott biztosan nem kell olyan költségesebb kiadásokra számítanod, mint a PDTDI esetében egy turbó, egy kettőstömegű lendkerék vagy egy PD elem cseréje. Remélem, tudtam segíteni. Üdv.
2016. okt. 3. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Köszönöm!

Igazábol csak a fogyasztás miatt gondolkodtam el a dizelbe

2016. okt. 3. 21:14
 7/12 anonim ***** válasza:

#5 " hanem a 102 lovas 8 szelepest, ami egy szintén nagyon megbízható konstrukció, a világból kivisz és ott biztosan nem kell olyan költségesebb kiadásokra számítanod"

Kivéve akkor ha szét van hajtva és 1000km alatt megeszik 1l olajat. (és azért többségük legalább egy 0,7dl megeszik)

2016. okt. 3. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

7

Ami annyi olajat enne amit irsz az durván köpné a kék füstöt, akkor:

1 nem muszály megvenni, keresnék másikat

2 ha az autó egyébként nagyon szép akkor megvenném és kicserélném a szelepszárszimmeringeket+dugattyúgyűrűket, elenyésző költség egy dízel javításához képest és megint sokáig jó lesz.

2016. okt. 4. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

Nekünk 2006-os Jetta van a családban, BXE motorkódos. Használtan vettük, évi tizenöt ezret megy csak pályán (városba másik kocsi van).

Fogyasztása az elmúlt 100.000 km-en 5,5 liter volt átlagosan. Az előírt szervizeken kívül csak EGR szelepet, izzító gyertyákat és kis-hűtőventit kellett cserélni, ezzel megbízhatónak mondanám.

Állìtólag a 2007es BXE motorokat érdemes kerülni:

[link]

2016. okt. 6. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
nem feltétlen kell kerülni a BXE motorkódot, csak 200e km körül érdemes hajtókarcsapágyat cserélni (10e ft kb) és utána már nem lesz ilyen baja...
2016. okt. 6. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!