Miért nem megy az MZ-m?
Most lettem egy 1976-os évjáratú MZ Ts 125 tulajdonosa,de a motor rendbetétele után még mindig nem az igazi.
70km/h a végsebessége,ami tudtommal elmarad ezen típus utazósebességétől is.3-4 fokozatban alacsonyabb fordulaton,ha ráhúzom teljesen a gázt,akkor elkezd mélyen "dörmögni",de nem akar gyorsulni,ugyanúgy megy,mint félgázon...
A motorban 20000 km van,nincs széthajtva,nagypapám volt az első tulajdonosa,tőle vettem át,de mondta,hogy anno a gyújtást állítgatta,ami azóta sem az igazi.
Nos, a következőt próbáld: A karbin van két csavar. Az egyik az alapjárati csavar, a másik pedig a levegő benzin keverék beállítására szolgál. Jegyezd meg hogy most mennyire van becsavarva, (azért mert ha elkezded állítgatni előfordulhat hogy annyira elszegényedig vagy dúsul a keverék, hogy be se fog indulni.Ezért kell hogy tudd hogyan volt eddig) A hitalos gyári alapbeállítás szerint tekerd be teljesen, majd másfél fordulatot tekerd ki. Így mindenképpen kell mennie. Menny vele egy kört vagy csak huzogasd a gázt nézd meg hogy viselkedik. Valószinű hogy még nem lesz jó, ezért innentől jön az a játék, hogy félfordulatonként tekerd a csavart kifelé és előbb utóbb meg fogod találni a megfelelő keveréket. Ez egy elég hosszú játék és türelem kell hozzá. Mielőtt elkezded mindenképpen melegítsd be a mocit alaposan. Ha kész vagy és és sikerült beállítani, utána kell az alapjáratot belőni. Ha jó a moci olyan nyolcáz, és ezerkétszázas fordulat között kéne lennie az alapjáratnak.
Ha ez a tekergetés nem segít a mocin akkor szedd szét a karbit, és állíds be az úszószintet és nézd meg szivatót hogy az is jól működik-e.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!