Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes e Fiat Bravot venni?...

Érdemes e Fiat Bravot venni? 1.4 vagy 1.6ost. Mi a véleményetek?

Figyelt kérdés
2016. szept. 23. 10:51
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
A régi Bravót kérdezed? Azok már elég öregecskék, de viszonylag sok rója még büszkén a kilométereket. Az "újban" meg azt hiszem nem volt már 1.6-os motor, csak 1.4-es szívó és turbó, legalábbis ami a benzines motorokat illeti.
2016. szept. 23. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Igen a régiekre gondolok.
2016. szept. 23. 11:02
 3/12 A kérdező kommentje:
Első kocsi lenni 17/F
2016. szept. 23. 11:05
 4/12 anonim ***** válasza:

Elsőnek teljesen jó. Olasz autó. Ennyi.

Van egyfajta feelingje az egésznek, a motor méretéhez és teljesítményéhez képest általában karakteresebbek az olaszok, mint más országok autói, tehát egy 1.6-os olasz autót is elég "sportosnak" érezhetsz. A helyedben 8 szelepest vennék, alacsonyabb fordulatról harapnak, nem olyan kényesek, és szebb a hangjuk, mint a 16 szelepeseknek.

Mindenképp "hazait" nézz, vagy legalábbis ne olaszból behozottat, mert amik ott élték le az életüket, jó eséllyel szét vannak rohadva már a "sópárás" mediterrán időjárástól.

2016. szept. 23. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
És megbízhatóak?
2016. szept. 23. 11:47
 6/12 anonim ***** válasza:
fostalicska az az autó
2016. szept. 23. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

4-es vagyok

nekem sose volt olasz autóm. Kényesek szerintem, de ezt a tapasztalat mondaná meg. Havernak volt egy, nem panaszkodott rá, de eladta, és Opelt vett :)

2016. szept. 23. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Pont hogy az olaszoknál lehet jobb állapotú kasznisat találni.Németeknél meg sóztak mindig mint a marhák,ott figyelni kell.
2016. szept. 23. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
NEkem ilyen van. 1999-es, a facelift utáni. Szép volt abszolút rozsdamentes. (olaszhonból jött) Eddig 15.000 km-t mentem vele, december óta. A kötelező cseréket megcsináltam, vezérlés, olajak,szűrők. Plusz a hátsó féket kellett felszabályozni. Ami nagyobb baj, a váltó. A kettes sziknron döglődött. A váltócsere a legolcsóbb megoldás, de nem kell félni, mert 20.000 ft a bontott, jó váltó. Az 1.6-os a jó motor, az 1.4-es nem sikerült nagyon. A jobb példányok 400.000 forintért mennek, klímával és szép, megkímélt belsővel. Sok a leharcolt, agyonvert darab, azoktól el a kezekkel. Most nézem, Bravot keresel, nekem Brava van. A Bravot inkább lepusztítják, tipikus hülyegyerek autó lett szegény. De nem drága fenntartani, alkatrész sok és olcsón beszerezhető. itt tájékozódhatsz : [link]
2016. szept. 23. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Foglalkozni kell vele, megadni neki amit kér és kész, meghálálja. Az már ráadásul nem is olyan rohadós mint a korábbi Fiatok (Uno, Tipo, Tempra, Regata). Vegyél egy jól kinézőt, szerezd meg hozzá a karbantartási utasítást, aszerint szervizeld és használd egészséggel. Elég az 1.4-es is egyébként.
2016. szept. 23. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!