Mindig.
Kevés olyan ember van, aki egy debrecen-rotterdam kanyarnál végig tud koncentrálni.
En nem vagyok benne biztos hogy mindig.
Mar vannak teljesen onvezeto kamionok, ha ezek elterjednek tized ennyi kamionosra se lesz szukseg mint most. Marpedig az onvezeto jarmuvekbe a google, volvo, mercedes, scania, tesla is onti a penzt.
Akkor az emberre lassan szükség se lesz.
Így is agyhalott a társadalom...miért kell tovább rontani?
"Akkor az emberre lassan szükség se lesz. "
Egyes szakmakra csokken az igeny, mas szakmak letrejonnek, eddig is igy volt ez. Ha allandot akarsz ott a mezogazdasag, az mar 2000 eve is, ezentul is fog.
"Mar vannak teljesen onvezeto kamionok, ha ezek elterjednek tized ennyi kamionosra se lesz szukseg mint most."
Sajnos lehet, hogy be fognak jönni, de abban biztos vagyok, hogy ember nélkül még legalább 100 évig ezek nem fognak menni. Tehát legalább egy ember tuti ott kell majd legyen egy ember a kamionon, aki felügyeli a dolgokat, átadja az árut, stb.
Az emberek tévedésben vannak, nem azért hiányszakma a kamionsofőr, mert mindenki elpártolt a kamionozástól. Sőt, mostanában lett igazán nagy divat a sofőrösködés. Inkább arról van szó szerintem, hogy az utóbbi években megtöbbszöröződött a kamionok száma. Hatalmas az áruforgalom Európában. Elmész Magyarországtól Angliáig, végig egybefüggő kamionsorozatot látsz a külső sávban.
Amíg nem találnak elég sofőrt!
Egész európában hiányszakma a kamionsofőr, még itthon is jól fizetnek acégek ha nemzetközizel, nyugateurópában meg főlleg!
De nyugateurópában is nyugdíjas sofőrőket kénytelenek alkalamzni a sofőrhiány miatt.
"Kevés olyan ember van, aki egy debrecen-rotterdam kanyarnál végig tud koncentrálni."
Erre van a kötelező pihenőidő!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!