A Suzuki gyár miért volt ilyen gané? Mindegyik ilyen volt vagy csak az esztergomi?
Kezdjük a fordulat szám mèrővel:
A stekkeren a csatlakozóig meg van hozzá minden, vezèrlő jel, de viszont nem minden órában van mutató. Rádásul sok óra T10-es foglalattal van ellátva a mutatók mögött, de van olyan ami T6-os... ez mire jó?
A másik a km. számláló... mièrt csak 100.000-ig mèr? Azt gondolták, hogy addig úgy is szètrohad?
1. A fordulatszámmérő nem szükséges az autó üzemeltetéséhez. Csak arra való, hogy a töketlen sofőrök itt a gyakorikérdésen azon vitatkozzanak, hogy hány ezernél jó a motornak járni. Egyébként abban az időben más márkák is extraként szerlték be.
2. Nem mindegy hog, hány százezerig mér az óra? Főleg abban az országban ahol szinte nem is létezik olyan kocsi aminek ne tekerték volna vissza az óráját. Miért ha a 800000-t futott audinak visszatekerik 200000-re az óráját akkor megnyugszik a lelki világod?
3. Rohadás. Nem mondom hogy a szuzi nem tud rohadni, de akorabeli mercik is porrá rohadnak, pedig annak az árából akkoriban legalább öt szuzukit lehet venni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!