Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik a legmegbízhatóbb...

Melyik a legmegbízhatóbb márka az alábbi prémiummárkák közül?

Figyelt kérdés

Audi

Mercedes

BMW

Volvo

Lexus


Van erre valami kimutatás vagy statisztika, hogy melyik márkánál a legkisebb a meghibásodások aránya az eladott db számok arányában?

Személyes tapasztalatok is jöhetnek!



2016. szept. 14. 18:33
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
36%
Ez iylen baromságokat (siekresen) pl. hogy : prémium , ezt jellemzően az autógyártó vállalatok marketing részlege találja ki, de önmagában ez még nem jelent semmit. Én pl. megkülönböztetek : hétköznapi használatra szánt autókat, luxusautókat emg sportautókat. Ez a prémium nélam nem képez külön kategóriát, de ez csak az én felfogásomat tükrözi. Valahol a luyus és az átlagautó kategórai között akar lenni , és ez kiváló arra, hogy a buta emberek tudnak vele villogni, a többi buta ember meg elhiszi, hogy ők milyen jók, mMagyarországon kb. ezt jelenti nagyjából a prémium: a látszatot. Vki megvesz 3 millkáért egy széthajtott 7-es bmw-t, aztán úgy adja elő, mintha az egy Bentley lenne. A látszat meg van, mert jó nagy, van benne bőrülés meg érintőképernyő, csak éppen 10x olcsóbb mint egy bentley, és valószínűleg szervízelni is 10x annyit kell. Az autógyártókat egyébként nem szabad hibáztatni, ők csak az gyártják, amire igény van.
2016. szept. 15. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
67%

8: 4-es voltam és nem pontoztalak le de most kapsz tőlem egy kéket hogy jobban érezzed magadat.


11: a prémiumot ja részben a gyártó találja ki de akkor olyat is igyekszik gyártani. Mert a prémium az átlagosnál jobbat jelenti. Amit még egy átlagember megengedhet magának. Ezért nem gond hogy az átlag magyar is vesz ilyet.

Inkább az a gond hogy emiatt kinézik a többiek és még olyan népi hozzáállás is van hogy meg kell torolni ha valaki nem átlagos autót vesz. Mert hogy ezt hogyan képzeli és akkor biztos felvágni akar vele. Aztán később a zúgolódók is vesznek egy olyat hogy megmutassák hogy ők is tudnak ilyet venni és ez már inkább felvágás.

A következő kategória ami már minőségben és árban is nagy ugrás a prémium után az a luxusautó. A luxusautók után is vannak még kategóriák amik még drágábbak.

2016. szept. 15. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 A kérdező kommentje:

11: igen, a marketing a fő erő, de azért teljesítményt is le kell tenni mellé.


Ültem már 3 éves 530d-be, ami belül zörgött, nyiszogott folyamatosan, az úton meg majd kirázta a vesémet, olyan kemény volt a futóműve. Viszont ment kegyetlenül, az tény.


A4-ös S-line-ba szintén hasonló élményeim voltak, annyival kiegészülve, hogy a beltér összes nyitható rekeszének (kesztyűtartó, könyöklő, hamutartó) a zsanérja tönkre volt már menve a 4 éves kocsiban.


Ültem S80 és XC60 Volvoban, és az előbbi kettőnél nagyságrendekkel "prémiumabb" érzés volt a beltér is és az utazási komfort is. Rossz volt kiszállni belőlük.


Illetve előző szériás E és CLS Merciben is, ezekben nagyon kényelmes az utazás, viszont a tulaj reggelente gyomorgörccsel szállt be, mert 2 havonta biztos szervízbe kellett valamivel vinni.

2016. szept. 15. 14:23
 14/21 anonim ***** válasza:
31%

8-as vagyok


Köszi 11-es, te is kaptál tőlem egy pirosat.


Mitől prémium a prémium?

A felszereltségétől önmagában az, de ennyi erővel a Volvo is az lenne. De a legfontosabb a prémiumnál a felszereltségi variációk végtelensége, és többféle, nagy teljesítményű, lehetőleg minél több hengeres motor. A Volvo már itt elbukott, van egy darab 4 henegres blokkjuk, és slussz, vicc az egész. A többi prémiumnak van 6, 8, sőt mai napig még 12 henegres motor is. Na itt van a prémiumság.

2016. szept. 15. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/21 A kérdező kommentje:

14:


A felszereltség?

Pont a német prémiumok bánnak a legszűkmarkúbban a felszereltséggel.

A Lexus meg a Volvo ez helyett felszereltségi csomagokkal adja el a kocsikat, a németeknél meg vadászhatod össze az extralistáról külön-külön a extrákat - már ami van egyáltalán.


Motorok:

Tudtommal a Volvonak az ezt megelőző szériáig volt V8, V6, sor5, és a négyhengeresek.

Igaz hogy a mostaniakban csak 2000-esek a dízelek meg a benzinesek is, viszont van 400 lovas is.

Kicsit szerintem ezügyben megelőzték a németeket, mert a környezetvédelmi normák miatt az összesnek ez lesz a sorsa.

Nem véletlen már a 2000-es (25d) X5-ös és társai is kezdenek szépen beszivárogni

2016. szept. 15. 17:49
 16/21 A kérdező kommentje:

14: Ja, és szerintem pont hogy az innovációtól lesz igazán prémium egy autó!

A Volvonak sikerült egy 2000-es dízelmotorból 240 le-t kihozni.

A BMW-nek hány lovas is a legerősebb 2000-es dízelje?

2016. szept. 15. 17:58
 17/21 anonim ***** válasza:
35%
11-es vagyok. Én is idén nyáron vezettem 530d , igaz én régebbit (2006-os). Utatazni szerintem k.a jó benne, mert kényelmes, de vezetési élményre nálam sehol sem volt. Igazából a lelkét nem éreztem az egész autónak , és igen ment mint az állat (már ugyan amikor a turbó is érdemben hozzátett a dolgokhoz..), de egyébként nem éreztem az utat magam alatt , nem éreztem a kormány közvetlenségét, nem hallottam a motor hangját, stb. szóval volt egy kis hiányérzetem, mert másabb típusú autókra vagyok beállítva. Kényelemre tényleg első osztály, de vezetési élményre számomra közel sem. Ez a megy mint az állat meg megint csak relatív (260Le volt amivel mentem, szóval még kicsit meg is volt húzva) , mert ha azt nézzük hogy egy evo 8 vagy 9 vagy 10 , az 2 literes moterból tud 300 lovat , az is igaz, hogy teljesen más az egész koncepiciója azoknak az autóknak, mint az 530 , a6 , a8 stb "prmémijumoknak"
2016. szept. 15. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 anonim ***** válasza:
0%

"a németeknél meg vadászhatod össze az extralistáról külön-külön a extrákat - már ami van egyáltalán. "


Éppen erre irtam, hogy rengeteg variációt lehet összeállitani. Igen, fizetni kell érte, de hát ez van. Amúgy meg nézz majd meg egy "fapados" Audi A6-ot, attól hogy nincs benne bőrülés, meg elektromos tökvakaró, kb minden megvan benne, ami kell.


"Kicsit szerintem ezügyben megelőzték a németeket, mert a környezetvédelmi normák miatt az összesnek ez lesz a sorsa. "


Ja hát ha ez a szempont, hogy csak kávédaráló motorok legyenek, akkor nem tudom miért nem prémium a 0.9-es turbóbenzines Dacia Logan is.

Az Audiban azért van V12-es motor mai napig is, mert ezt igénylik a vásárlók, nem azért, mert nem tudnának ők is 2.0-ból 250 lovat kihozni (tudnak, lásd Passat).

2016. szept. 16. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/21 A kérdező kommentje:

18: Ami az extrákat illeti: ez csak üzletpolitika, ennek nem sok köze van a prémiumsághoz.


Motorok:

amikor már 4 hengeres Porsche, 3 hengeres BMW, hibrid Cayenne, dízel Bentley készül, akkor miről is beszélünk?

2016. szept. 23. 11:47
 20/21 anonim ***** válasza:

"amikor már 4 hengeres Porsche, 3 hengeres BMW, hibrid Cayenne, dízel Bentley készül, akkor miről is beszélünk?"


Igen, de van lehetőség sokkal több hengeres verzióra is, ha megfizeted...

2016. szept. 23. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!