Melyik a legmegbízhatóbb márka az alábbi prémiummárkák közül?
Audi
Mercedes
BMW
Volvo
Lexus
Van erre valami kimutatás vagy statisztika, hogy melyik márkánál a legkisebb a meghibásodások aránya az eladott db számok arányában?
Személyes tapasztalatok is jöhetnek!
8: 4-es voltam és nem pontoztalak le de most kapsz tőlem egy kéket hogy jobban érezzed magadat.
11: a prémiumot ja részben a gyártó találja ki de akkor olyat is igyekszik gyártani. Mert a prémium az átlagosnál jobbat jelenti. Amit még egy átlagember megengedhet magának. Ezért nem gond hogy az átlag magyar is vesz ilyet.
Inkább az a gond hogy emiatt kinézik a többiek és még olyan népi hozzáállás is van hogy meg kell torolni ha valaki nem átlagos autót vesz. Mert hogy ezt hogyan képzeli és akkor biztos felvágni akar vele. Aztán később a zúgolódók is vesznek egy olyat hogy megmutassák hogy ők is tudnak ilyet venni és ez már inkább felvágás.
A következő kategória ami már minőségben és árban is nagy ugrás a prémium után az a luxusautó. A luxusautók után is vannak még kategóriák amik még drágábbak.
11: igen, a marketing a fő erő, de azért teljesítményt is le kell tenni mellé.
Ültem már 3 éves 530d-be, ami belül zörgött, nyiszogott folyamatosan, az úton meg majd kirázta a vesémet, olyan kemény volt a futóműve. Viszont ment kegyetlenül, az tény.
A4-ös S-line-ba szintén hasonló élményeim voltak, annyival kiegészülve, hogy a beltér összes nyitható rekeszének (kesztyűtartó, könyöklő, hamutartó) a zsanérja tönkre volt már menve a 4 éves kocsiban.
Ültem S80 és XC60 Volvoban, és az előbbi kettőnél nagyságrendekkel "prémiumabb" érzés volt a beltér is és az utazási komfort is. Rossz volt kiszállni belőlük.
Illetve előző szériás E és CLS Merciben is, ezekben nagyon kényelmes az utazás, viszont a tulaj reggelente gyomorgörccsel szállt be, mert 2 havonta biztos szervízbe kellett valamivel vinni.
8-as vagyok
Köszi 11-es, te is kaptál tőlem egy pirosat.
Mitől prémium a prémium?
A felszereltségétől önmagában az, de ennyi erővel a Volvo is az lenne. De a legfontosabb a prémiumnál a felszereltségi variációk végtelensége, és többféle, nagy teljesítményű, lehetőleg minél több hengeres motor. A Volvo már itt elbukott, van egy darab 4 henegres blokkjuk, és slussz, vicc az egész. A többi prémiumnak van 6, 8, sőt mai napig még 12 henegres motor is. Na itt van a prémiumság.
14:
A felszereltség?
Pont a német prémiumok bánnak a legszűkmarkúbban a felszereltséggel.
A Lexus meg a Volvo ez helyett felszereltségi csomagokkal adja el a kocsikat, a németeknél meg vadászhatod össze az extralistáról külön-külön a extrákat - már ami van egyáltalán.
Motorok:
Tudtommal a Volvonak az ezt megelőző szériáig volt V8, V6, sor5, és a négyhengeresek.
Igaz hogy a mostaniakban csak 2000-esek a dízelek meg a benzinesek is, viszont van 400 lovas is.
Kicsit szerintem ezügyben megelőzték a németeket, mert a környezetvédelmi normák miatt az összesnek ez lesz a sorsa.
Nem véletlen már a 2000-es (25d) X5-ös és társai is kezdenek szépen beszivárogni
14: Ja, és szerintem pont hogy az innovációtól lesz igazán prémium egy autó!
A Volvonak sikerült egy 2000-es dízelmotorból 240 le-t kihozni.
A BMW-nek hány lovas is a legerősebb 2000-es dízelje?
"a németeknél meg vadászhatod össze az extralistáról külön-külön a extrákat - már ami van egyáltalán. "
Éppen erre irtam, hogy rengeteg variációt lehet összeállitani. Igen, fizetni kell érte, de hát ez van. Amúgy meg nézz majd meg egy "fapados" Audi A6-ot, attól hogy nincs benne bőrülés, meg elektromos tökvakaró, kb minden megvan benne, ami kell.
"Kicsit szerintem ezügyben megelőzték a németeket, mert a környezetvédelmi normák miatt az összesnek ez lesz a sorsa. "
Ja hát ha ez a szempont, hogy csak kávédaráló motorok legyenek, akkor nem tudom miért nem prémium a 0.9-es turbóbenzines Dacia Logan is.
Az Audiban azért van V12-es motor mai napig is, mert ezt igénylik a vásárlók, nem azért, mert nem tudnának ők is 2.0-ból 250 lovat kihozni (tudnak, lásd Passat).
18: Ami az extrákat illeti: ez csak üzletpolitika, ennek nem sok köze van a prémiumsághoz.
Motorok:
amikor már 4 hengeres Porsche, 3 hengeres BMW, hibrid Cayenne, dízel Bentley készül, akkor miről is beszélünk?
"amikor már 4 hengeres Porsche, 3 hengeres BMW, hibrid Cayenne, dízel Bentley készül, akkor miről is beszélünk?"
Igen, de van lehetőség sokkal több hengeres verzióra is, ha megfizeted...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!