Pár hónapja vásárolt új keeway rkv 125-ös motoron folyatosan befogó hátsófék miatt el lehet állni a vásárlástól?
A kérdés az, hogy van papírod a vásárlásról és a panaszokról?
Ha igen szerintem elállhatsz a vásárlástól. Csak egy példa, ha egy hűtő nem működik, és a szerviz nem tudja megjavítani, kötelesek adni egy újat - végső esetben visszaadni a pénzed.
Vedd fel a kapcsolatot a helyi fogyasztóvédelemmel, és gondold át mit is szeretnél. Ez nagyon fontos, mert előbb utóbb egyezkedni kell és ha magad se tudod mi lenne jó, úgy nem is lesz megegyezés.
Legyen kontaktod, mert tőlük kapsz instrukciókat mit mondj, hogyan és kinek. Másrészről a bolt se fog lerázni mindenféle kamu javításokkal, arra bazírozva hogy feladod. Ha van ügy, és ügyintéző az esetedben akkor nem fogják fél vállról venni ezt a dolgot.
Amit én tennék:
Minden papírt, dokumentumot, javítást gyüjts össze. Fontosak a dátumok. Ha a javításokról nem kaptál papírt\számlát - úgy kérj. Ha más nem hivatalos állásfoglalást, hogy mi is van a motorral.
Lehet hivatkozni arra, hogy ebben az esetben a forgalmazó felé érdemes hárítani, azaz a szervíz nem tehet arról, hogy rossz egy új motor, a forgalmazó viszont igen. Tehát egy oldalon álltok. A forgalmazó vegye vissza a motort, és kárpótoljon téged.
Ha ez segít, akkor tudok segíteni "hivatali stílusú" levél írásában, mert úgy tapasztaltam, hogy az is számít
Ha kell, minden nap beállítanék a szervizbe. Miért? Vagy előbb-utóbb megcsinálják, vagy összejön annyi javítási papír, hogy jogosult leszel cserére ill. pénz visszafizetésre.
Ne add föl, és ne fogadj el semmiféle magyarázatot.
Vagy a hibátlan motor, vagy a visszakapott pénz lehet a megoldás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!